Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها در چهار روز اخیر در تهران خبرداد.

دکتر علیرضا زالی در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت پاکسان وابسته به صنایع بهشهر، افزود: البته بخشی از این افزایش آمارها ممکن است به خاطر افزایش شتاب غربالگری و بیماریابی از طریق سامانه سیب، سلامت و تماس های ۴۰۳۰ با مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها در چهار روز اخیر در تهران، گفت: ارزیابی آثار تغییر رفتارهای جمعیتی، شکل‌گیری کلونی‌ها و خوشه‌های جمعیتی که ممکن است روزهای آینده در تهران با آن رو به رو باشیم، در زمینه ابتلاهای جدید و مراجعه به بیمارستان‌ها ۹ تا ۱۴ روز آینده مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: آثار این تغییرات رفتاری در مورد میزان افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه سه هفته بعد و در مورد تعداد فوتی ها یک ماه آینده مشخص می شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: این بدان معناست که اگر امروز با تغییر میزان جمعیت در سطح شهر رو به رو باشیم نتیجه آن تا دو سه روز آینده تغییری در آمارها ایجاد نمی کند بلکه نتایج آن با تاخیر مشخص می شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ضمن بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت پاکسان با اشاره به اینکه صادرات محصولات این کارخانه به حداقل رسیده است، خواستار تلاش برای سوق دهی توزیع رایگان بخشی از اقلام ضدعفونی کننده به اقشار کم برخوردار تهران برای مقابله با کرونا شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تلاشگران صنعت تولید مواد شوینده مشارکت بسیار خوبی در عرصه مسئولیت پذیری اجتماعی داشته اند.

زالی استمرار شبانه روزی فعالیت های این کارخانه در ایام تعطیل و تولید مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز برای مقابله با کرونا از جمله ژل و در عین حال حفظ تولید سایر مواد شوینده مورد نیاز برای مصارف بهداشتی خانگی را از نقاط قوت این شرکت عنوان کرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران همچنین حداقل استفاده از نیروهای انسانی و افزایش استفاده از ظرفیت های ماشینی برای رعایت استاندارهای بهداشتی را در این کارخانه اقدامی بسیار مطلوب توصیف کرد.

زالی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای این کارخانه از جمله مدیران و کارگران ادامه داد: پیش از این مجموعه تولیدات این شرکت به ۲۷ کشور دنیا صادر می شد که خوشبختانه در حال حاضر صادرات این تولیدات برای به تامین نیازهای داخل کشور به حداقل رسیده است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از انبارهای این کارخانه اظهار کرد: خوشبختانه امکان استمرار تولید با ظرفیت بالا به اندازه مکفی وجود دارد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران افزود: خوشبختانه در هفته های اخیر شاهد بودیم که بخشی از تولیدات این کارخانه از جمله صابون های کوچک و مواد ضدعفونی کننده در حجم های پایین به صورت رایگان در اماکن عمومی پرتردد در اختیار مردم قرار گرفته است.

زالی خواستار تلاش برای توزیع رایگان محصولات بهداشتی به اقشار کم برخوردار تهران شد و یادآور شد: با این اقدام می توانیم در حالی که برخی از مردم در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارند برای مقابله با ویروس کرونا این محصولات را در اختیار آنان قرار دهیم.

وی همچنین کیفیت تولیدات این کارخانه را که روزانه حدود ۱۱۰ تن مواد شوینده و ضدعفونی کننده تولید می کند، استاندارد توصیف کرد.

زالی درباره وضعیت اپیدمی کرونا در استان تهران توضیح داد: علاوه بر منحنی پیش بینی کرونا که در تمام دنیا وجود دارد، در تهران تردد های غیرضروری، بازگشت مسافران نوروزی و حجم قابل توجه جمعیت درون شهری باعث تکانه های سینوسی شکل شده و پیش بینی ها و تحلیل های آماری را با مشکلاتی رو به رو می کند./ایرنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران مواد ضدعفونی کننده بیمارستان ها تولید مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود!

تین نیوز

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • دستگاه بلوک زنی
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران