Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:52:56 GMT

مسئولان جدید قضایی پیشوا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۹۲۳

مسئولان جدید قضایی پیشوا معرفی شدند

آئین تودیع و معارفه مسئولان قضایی پیشوا معرفی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستانهای تهران، با حضور احسان مظفری، معاون منابع انسانی دادگستری استان تهران و مسئولین شهرستانی آئین تکریم و معارفه مسئولان قضائی پیشوا برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در این مراسم عادل رحمانی دادستان سابق به عنوان رئیس دادگستری و مرتضی طهماسبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا معرفی و همچنین از زحمات حجت الاسلام شمس رئیس سابق دادگستری شهرستان تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که حسین عباسی فرماندار پیشوا د ر این مراسم بیان داشت: دستگاه قضائی با برپایی عدالت موجبات دوام و قوام جامعه را فراهم می‌کند و ملجا و پناهگاه مردم برای احقاق حقوقشان است.

 

وی اقامه قسط و عدالت یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: جایگاه دستگاه قضا بسیار مهم و اثرگذار است و امنیت مثال‌زدنی شهرستان پیشوا حاصل همراهی مردم و زحمات همه ارگان‌ها به ویژه دستگاه قضا و شورای تأمین است و بحمدالله همکاری بسیار خوبی بین همه مسئولان وجود دارد.

 

فرماندار پیشوا بیان داشت: به واسطه وجود مبارک امامزاده جعفر (ع) و مردم خوب این منطقه و با مودت، دوستی و پشتکار مسئولان، اتفاقات خوبی برای شهرستان پیشوا رقم خواهد خورد و از زحمات حجت الاسلام شمس در راستای بهبود و اعتلای عملکرد بخش قضائی شهرستان تشکر کرده و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.
 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئولین قضایی عباسی فرماندار پیشوا شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند