Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:03:16 GMT

«شورای عالی امنیت ملی هفته‌ گذشته جلسه‌ای نداشته است»

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۹۵۸

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری با تکذیب ادعای یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور، تصریح کرد: هفته گذشته شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای نداشته و بدیهی است که هر نقل قول از جلسه‌ای که اساسا برگزار نشده، کذب محض و دروغ آشکار است.

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در تکذیب نقل قول منتشر شده از زبان حسن روحانی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور  نوشت: «‏هفته‌ی گذشته، یک جلسه‌ی ستاد ملی ‎کرونا، یک جلسه با روسای کمیته‌های آن، دو جلسه هیأت دولت و یک جلسه ستاد اقتصادی به ریاست ‎روحانی برگزار شده و «شورای عالی امنیت ملی» جلسه‌ای نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که هر نقل قول از جلسه‌ای که اساسا برگزار نشده،کذب محض و دروغ آشکار است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي عالي امنيت ملي علیرضا معزی جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه هاما به خانواده صنعت بیمه پیوست
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • سند امنیت انرژی ایران در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان