Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:05:22 GMT

زنده زنده دفن شدن دختر آبستن توسط معشوقه شیطان صفت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۱۱۸

حوادث رکنا: مرد 30 ساله ای به خاطر قتل فجیع دوست دختر بارداش بازداشت شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 30 ساله آمریکایی معشوقه باردارش را زنده زنده در حیاط خانه دفن کرد.

بر اساس گزارش رسانه های خارجی، متهم پس از درگیری با معشوقه اش به خاطر همکاری نکردن او در رابطه جنسی اقدام به ضرب و شتم زن جوان و در آخر دفن کردن او در حیاط خانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در خصوص این جنایت وحشتناک عنوان کرد که همسایه مسن این زوج شاهد این اتفاق بود که با تماس با اداره پلیس مجرم را در حالی که قصد فرار از خانه داشت لو داد.

پس از دستگیری متهم و انتقال او به اداره پلیس مجرم به جنایت خود اعتراف کرد و گفت که در زمان وقوع قتل به شدت مست بوده که دست به این کار زده است و در حال حاضر به شدت پشیمان است.

در حال حاضر مجرم به زندان منتقل شد تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان ضرب و شتم جنایت پلیس فرار قتل زندان اخبار حوادث رابطه جنسی تماس زن باردار کشت مرد هوسباز عکس کرونا فیلم تلگرام ویروس کرونا دختر اخبار تهران حوادث تهران کرونا ویروس بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری مادری که فرزند خود را به قتل رسانده و آگهی مفقود شدنش را منتشر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ‌ ‌حسین تُرکیان افزود: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر مفقود شدن دختر ۱۱ ساله‌اش، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی اصفهان آغاز و در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

کری‌خوانی مجازی به قتل انجامید | پسرم را از پشت سر با چاقو به قتل رساندو زندگی‌مان را نابود کرد

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: وی در بازجویی و مواجهه با مدارک و دلایل کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه در خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چند ضربه چاقو به او کردم و سپس جنازه‌اش را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، خبر مفقود سدنش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند. قاتل برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

در چند روز اخیر، خبر ناپدید شدن این دختربچه در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده منتشر شده است.

کد خبر 847862 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید