Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@16:27:36 GMT

تولید ۲۵هزار ماسک از سوی کانون شهید نهادی تبریز

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۳۴۷

تولید ۲۵هزار ماسک از سوی کانون شهید نهادی تبریز

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی گفت: تاکنون ۲۵ هزار ماسک قابل شستشو تحت تدابیر کامل بهداشتی در این کانون تولید شده است.

«اصغر آراسته» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت و ضرورت مشارکت عمومی در عبور از بحران گفت: در شرایط حساس کنونی نیروهای مومن و انقلابی مساجد، همپای نظام سلامت، تا ریشه‌کنی کامل ویروس منحوس کورنا در کشور با تمام توان در میدان مبارزه هستند و همانند دوران دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز در ادامه با اشاره به کمبود ماسک در داروخانه‌ها گفت: خوشبختانه از اولین روزهای سال جدید توفیق آن را داشتیم برای رفع این معضل؛ با همکاری بانوان مومن انقلابی، کارگاه جهادی تولید ماسک‌های قابل شستشو را در مسجد المهدی تبریز برپا کنیم و در این مدت کوتاه به حول و قوهء الهی موفق شدیم بیش از ۲۵هزار ماسک با کیفیت، تهیه و تولید کنیم.

 

وی در تکمیل سخنان خود با ابراز رضایت از روند تولید این کارگاه افزود: تاکنون ۲۵هزار ماسک قابل شستشو تحت تدابیر کامل بهداشتی در این کارگاه تولید شده که ۱۵ هزار عدد از این میان، پس از بسته بندی به صورت رایگان بین ساکنین محله و مدافعان سلامت توزیع شده است.

 

آراسته ادامه داد: البته تمام هزینه این کارگاه اعم از خرید مواد اولیه و چرخ خیاطی و دیگر اقلام مود نیاز توسط خیرین تامین می‌شود و امیدواریم با اختصاص کمک های مالی از سوی دولت، بتوانیم سطح کمی و کیفی تولیدات این کارگاه را بالا ببریم.

 

وی در ادامه با بیان برآوردی از هزینه‌های‌ کلی این طرح گفت: با مدیریت هزینه‌ها به طور مثال خریدهای انبوه و کلان توانسته‌ایم رقم تمام شدهء هر ماسک را به صورت قابل توجهی کاهش دهیم و این عدد را به حدود ۲۵۰۰ تومان برسانیم تا از این رهگذار تعداد بیشتری ماسک تولید شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

آراسته در پایان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت، از همکاری شبانه روزی بیش از ۴۰ نفر از اعضای کانون شهید نهادی و ۷ نفر خیاط ماهر و نیز خیرین محترم صمیمانه تشکر کرد و گفت: ان شاء الله در روزهای آینده به برکت دعاهای خیر مومنین و توجهات حضرات معصومین(ع) از شر ویروس منحوس کورنا رها شویم و دست در دست هم بیشتر از پیش برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا شهید نهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند