Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز،تاکنون یک میلیون و 519 هزار در 184 کشور جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

شبکه الحزیره امروز در در این باره گزارش داد که با استناد به داده‌های دانشگاه آمریکایی جانز هاپکینز بر پایه آمار منابع مختلف کشورها تا روز 9 آوریل آخرین آمارها حاکی از آن است که تاکنون یک میلیون و 519 هزار نفر در 184 کشور جهان شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و از مجموع تعداد مبتلایان، 330 هزار و 697 نفر بهبود یافته اند. 


این در حالی است که پژوهشگران دانشگاه گوتینگن آلمان از طریق یک مدل محاسباتی برآورد کرده‌اند که آمار رسمی تنها شش درصد از تعداد واقعی مبتلایان به کرونا در سراسر جهان را نشان می‌دهد.

ایالات متحده با شناسایی 450 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا تا روز پنجشنبه درگیرترین کشورجهان با اپیدمی کووید- 19 به شمار می‌رود. تا این روز نزدیک به 56 هزار مورد ابتلا در بریتانیا به ثبت رسیده است. در این کشور 14 هزار و 797 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.
 

کشور اسپانیا به عنوان دومین کشور مبتلای جهان، با افزایش 6 هزار و 278 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 148 هزار و 220 مبتلا رسیده است. تاکنون 14 هزار و 792 اسپانیایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
 

کشور ایتالیا که بعد از اسپانیا در رده سوم جهان قرار دارد، با افزایش 3 هزار و 836 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 139 هزار و 422 مبتلا رسیده است؛ تعداد قربانیان این کشور 17 هزار و 669 نفر است.کشورهای آلمان، فرانسه و چین نیز به ترتیب با 113 هزار و 296، 112 هزار و 950 و 81 هزار و 865 مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان جای گرفته‌اند.
 

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با 77 هزار و 370، 48 هزار و 21 و 46 هزار و 300 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جدیدترین آمار مبتلایان کرونا ابتلا کشورهای جهان آمریکا ایتالیا ویروس انگلیس آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)