Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@18:59:06 GMT

داشتن آرامش روحی در روزهای بحران کرونا بسیار مهم است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۶۹۶

داشتن آرامش روحی در روزهای بحران کرونا بسیار مهم است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: «داشتن آرامش روحی در روزهای بحران کرونا بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه استرس و اضطراب سیستم ایمنی افراد را در مخاطره قرار داده و ضعیف می‌کند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده در جلسه ویدئوکنفرانس درباره آموزش مجازی دانشگاه‌هاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی صحت و سلامت برای تمام دانشگاهیان و خانواده‌های آنان اظهار کرد: «عمل به رعایت مقررات بهداشت امری ضروری و واجب است و در کنار آن توکل به خدا و توسل به معصومین(ع) موجب آرامش روحی انسان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: «سال جهش تولید نیاز به  اهتمام مضاعف خواهد داشت و در شرایط سختی که اکنون در کل جامعه حاکم است؛ تشویق و ترغیب هم‌دانشگاهی‌های عزیز برای رعایت مسائل بهداشتی و حفظ روحیه لازم است و نیاز به تلاش وافری خواهد داشت. آرامش روحی در چنین ایامی بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه استرس و اضطراب همچنان که متخصصان فن بارها اعلام کرده‌اند، سیستم ایمنی افراد را در مخاطره قرار داده و ضعیف می‌کند.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به محتوای بیشتر دعاها  و آیات مختلف قرآنی و معارف اسلامی ادامه داد: «همه امور در دست خالق هستی است و نقصان و زیادت و نفع و ضرر به دست حی قیوم است، حیات و ممات همه ما به دست اوست. سنت الهی بر این است که خداوند متعال بر اساس حرکت انسان و تلاش او برخورد می‌کند.»

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: «هرکس در گرو کاری است که انجام می‌دهد، اگر اعتقاد داریم همه چیز دست خدای عالم است و ما وظیفه داریم که از جانب خودمان به قوانین طبیعی عمل کنیم و بقیه امور را به دست خدا بسپاریم؛ توکل بر خدا خیلی مهم است و او بهترین وکیل‌هاست، بهترین حفظ‌کننده‌ها خداست. دعاهای مأثوره از اهل بیت(ع) در راستای حفظ سلامتی بسیار مهم است. خواندن پنج بار آیةالکرسی در روز بسیار تأثیر دارد و البته با رعایت موارد بهداشتی نیز باید در اولویت باشد.»

وی با قدردانی از مسئولان آموزشی بیان کرد: «با وجود تمام مشکلات، از همه عزیزان به‌ویژه مسئولان آموزشی واحدهای دانشگاهی استان که در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی از طریق آموزش مجازی تلاش کردند و همچنین از مسئولان سازمان مرکزی که در راه‌اندازی این سامانه مجازی تلاش بسیاری کردند، قدردانی می‌کنم.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: «استادان، رؤسا و دست‌اندرکاران باید توجه داشته باشیم حال که امکان تشکیل جلسات حضوری وجود ندارد، باید تا حد امکان تلاش کنیم و بر خود فرض و واجب بدانیم که از طریق تشویق دانشجویان برای شرکت در آموزش‌های مجازی این فریضه را نیز در کنار کارهای دیگر خودمان در رأس قرار دهیم و غفلت نکنیم.»

ابراهیم‌زاده ابراز امیدواری کرد در سال جدید با غلبه بر ویروس کرونا دوباره شاهد پویایی جامعه و مردم ایران اسلامی و به‌ویژه دانشگاهیان عزیز باشیم و در راستای پیمودن مسیر ترقی و رشد گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی آموزش غیرحضوری آموزش الکترونیک آموزش مجازی دانشگاه برخط آذربایجان شرقی آزاد اسلامی آرامش روحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • بحران آب در مغان جدی است
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد