Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-وینفرد شفر آلمانی که این روزها سرمربی تیم بنی‌یاس امارات است در یک گفت و گوی جالب اتهاماتی را درباره اتفاقات رخ داده در زمان حضور در استقلال مطرح کرده است.

هواداران و بازیکنان استقلال در چند سال اخیر همواره اعتقاد داشته‌اند که عوامل بیرونی نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد و در کار آن‌ها خلل ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که باعث شده اتهامات زیادی را از طرف آبی‌ها نسبت به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شاهد باشیم. اتهاماتی که هرگز اثبات نشدند اما کسی هم به آن پاسخ درستی نداد تا این شائبه در میان آبی‌ها وجود داشته باشد که برخی علاقه‌ای به موفقیت این تیم ندارند.

جدیدترین کسی که به این جمع پیوسته و چنین موضوعی را مطرح کرده هم وینفرد شفر آلمانی سرمربی اسبق استقلال است. شفر گفته در زمان حضورش در استقلال به خاطر سابقه این تیم  با تصمیمات عجیب داور از امتیازات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شده است. او همچنین مدعی است که قبل از نیمه نهایی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا برخی بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت تیم می شدند و حتی بنا به دلایلی از تمدید قراردادها خودداری کردند و باعث شدند او سه بازیکن اصلی تیمش را از دست بدهد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد

به گزارش تابناک، ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، اظهار کرد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر منطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالی که برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

دیگر خبرها

  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد