Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@21:32:08 GMT

مرگ 4 نفر دیگر براثر سیل در کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۱۹۳

مرگ 4 نفر دیگر براثر سیل در کشور

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن سه تن و جانباختن چهار تن بر اثر سیلاب و صاعقه در ۴٨ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی خالدی، در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافت شده طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر سیلاب و صاعقه ۳ نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند.

وی ادامه داد: در اثر وقوع سیلاب در شهر اردکان استان یزد دو نفر جانباختند و دو نفر مصدوم شدند، در گیلان غرب استان کرمانشاه نیز یک نفر جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی گفت: یک نفر نیز در شهرستان دلیجان استان مرکزی مصدوم شد و یک تن بر اثر صاعقه در شهرستان بافت استان کرمان جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پایان تصریح کرد: با توجه به این گزارش ها از روز سوم فروردین ماه جاری تا کنون ٢٩ تن بر اثر حوادث جوی در سطح کشور جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل فوت مرگ اورژانس سیلاب جانباختن بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد  و بنا براعلام روابط عمومی شهرداری یزد، بسیاری از پاکبانان حین جمع آوری زباله به دلیل وجود اشیاء نوک تیز و برنده در زباله‌ها مثل شیشه خرده یا سرنگ با جراحت روبه‌رو می‌شوند .
بر اساس گزارش برج مراقبت شهرداری یزد در شب گذشته متأسفانه به دلیل عدم تفکیک شیشه شکسته از زباله‌ها و بی توجهی بعضی از شهروندان، منجر به آسیب جدی و زخمی شدن شدید یکی از پاکبانان زحمتکش و خدوم از ناحیه ساق پا شده است.
متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهد موارد متعددی از بریدگی دست و پای پاکبان‌ها با خورده شیشه به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و تفکیک در مبدأ توسط همشهریان گرامی، هستیم.
بدینوسیله از شهروندان عزیز یزدی درخواست می‌شود با جدی گرفتن مبحث تفکیک زباله در مبدأ، ضمن حفاظت از پرسنل زحمتکش پاکبان، در نگهداری و حفاظت محیط زیست هم نقش موثری ایفا کنند.
شهروندان برای ریختن زباله‌های نوک تیز و برنده به درون کیسه زباله، ابتدا آنها را در جعبه‌های کاغذی یا پلاستیکی گذاشته و سپس درون کیسه زباله قرار دهند.
همچنین یکی دیگر از راهکارها، قراردادن خورده شیشه در چند لایه روزنامه و یا مقواست، این کار سبب می‌شود تا پاکبانان دچار صدمه و جراحت نشوند.

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد