Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:02:49 GMT

هوای تهران پاک شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۳۸۵

هوای تهران پاک شد

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا در صبحگاه امروز (۲۲ فروردین ماه) با توجه به کاهش حجم ترافیک در روز تعطیل و برقراری شرایط مساعد جوی، کیفیت هوا در محدوده پاک و سالم قرار خواهد گرفت.

بارش‌های پراکنده و وجود ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد طی روز سبب می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت مطلوب باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در اواخر وقت امروز (۲۲ فروردین ماه) حاکمیت جو ناپایدار سبب برقراری وضعیت سالم و پاک در بیشتر مناطق تهران خواهد شد. با کاهش تندی باد تا صبح فردا (۲۳ فروردین ماه) به همراه ازدیاد تردد خودروها در نخستین روز هفته، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط نامطلوب در برخی ساعات صبحگاه دور از انتظار نخواهد بود.

استمرار این وضعیت جوی طی روز انباشت آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت بنابراین هم‌زمان با ساعات اوج ترافیک شبانه، تا حدودی بر غلظت آلاینده‌ها نسبت به شب گذشته افزوده خواهد شد. هرچند پیش‌بینی می‌شود با رشد ناپایداری جوی همراه با احتمال بارش پراکنده در اواخر وقت امروز (۲۲ فروردین ماه) کیفیت هوا در محدوده سالم قرار بگیرد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته‌۴٧ و هوا در شرایط پاک بود. این شاخص هم‌اکنون ۳۰ و هوا در شرایط پاک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هوای پاک تهران کیفیت هوا فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • حال هوای تهران خوب است