Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@22:46:47 GMT

دعوای سه باشگاه بزرگ بر سر طارمی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۳۸۸

دعوای سه باشگاه بزرگ بر سر طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، نشریه «رکورد» پرتغال امروز خبر داد مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه دوباره مورد توجه باشگاه اسپورتیگ قرار گرفته است. این نشریه نوشت: روبن اموریم (سرمربی اسپورتینگ) به دنبال یک مهاجم است و مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه یکی از گزینه هایش است.

روز گذشته نشریه «آبولا» دیگر رسانه پرتغال مهدی طارمی را به عنوان یکی از خریدهای احتمالی باشگاه بنفیکا یا پورتو در تابستان پیش رو خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

پیش از این نیز در نقل و انتقالات زمستانی طارمی از سوی این رسانه های پرتغال گزینه اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو مطرح شده بود.

سردار آزمون تابستان به لالیگا می‌رود کد خبر 499631 برچسب‌ها فوتبال - نقل و انتقال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس امروز جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال ایران در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های معمول و اضافه با تساوی ۴-۴ به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.   در نهایت، این تیم آلومینیوم بود که موفق شد شاگردان اوسمار را در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ به ۵ شکست بدهد و به جمع ۸ تیم برتر کند؛ پرسپولیس هم در مرحله یک هشتم نهایی از جام حذفی خداحافظی کرد.    آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)   ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک   تیم داوری: امیر عرب‌براقی، هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علی‌محمدی   ترکیب ابتدایی آلومینیوم   احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی سرمربی: مجتبی حسینی     ترکیب ابتدایی پرسپولیس   امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر سرمربی: اوسمار ویرا   کارت زرد   آلومینیوم: عارف حاجی عیدی (۱۷)، امین جهان کهن (۶۶)، میلاد بدرقه (۷۳)، احسان قهاری (۹۸)، امیر نوری (۱۰۳)، مهدی لیموچی (۱۲۰)   پرسپولیس: سروش رفیعی (۱۷)، محمد خدابنده لو (۲۷)، سینا اسدبیگی (۷۷)، حسین کنعانی‌زادگان (۹۴)   شرح گل   آلومینیوم صفر - پرسپولیس یک (دقیقه ۱۱؛ اوستون اورونوف): اورونوف از وسط زمین توپ گیری کرد و از سمت چپ با حرکتی انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و با پای چپ یک گل انفرادی به ثمر رساند.   آلومینیوم صفر - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۲۴؛ عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف توپ را از وسط زمین به عیسی رساند و آل کثیر در شرایطی نامتعادل از پشت محوطه شوت زد و توپ از بالای سر گوهری وارد دروازه شد.   آلومینیوم یک - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۸۵؛ مهدی لیموچی): اثر شروین بزرگ با ضربه سر در محوطه روی یک توپ هوایی باعث شد توپ به لیموچی برسد و شوت روی پای او به گل تبدیل شد.   آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۵+۹۰؛ شروین بزرگ): سانتر بلند روی دروازه سرخ‌ها با ضربه سر به شروین بزرگ رسید و این بازیکن با کنترل و شوت زیبا دروازه رفیعی را فرو ریخت.   آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۳ (دقیقه ۹۴؛ سینا اسدبیگی): با پاس در عرض میلاد سورگی، سینا اسدبیگی با شوتی فوق‌العاده گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.   آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۴ (دقیقه ۱۰۸؛ عیسی آل کثیر): عیسی با پاس در عمق صاحب توپ شد و با شوتی محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه احمد گوهری را باز کرد.   آلومینیوم ۳ - پرسپولیس ۴ (دقیقه ۱۱۳؛ شروین بزرگ): موقعیت کرنر برای آلومینیوم با ضربه سر شروین بزرگ در میان دفاع از هم گسیخته پرسپولیس تبدیل به گل سوم اراکی‌ها شد.   آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴ (دقیقه ۲+۱۲۰؛ علیرضا نقی‌زاده): حرکت عالی لیموچی از سمت چپ با پاس در عرض او همراه شد و علیرضا نقی زاده گل چهارم را به ثمر رساند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا