Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های پایتخت را که از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه اجرایی می‌شود، تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمود ترفع، درخصوص جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی که از شنبه در اتوبوس‌های پایتخت اجرایی می‌شود گفت: از آنجایی که از روز شنبه۲۳ فروردین ماه بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا باید «دو سوم» کارکنان در محل کار خود حاضر باشند، تمهیدات خاصی برای پوشش حمل و نقل عمومی علی الخصوص اتوبوس‌ها اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه از روز شنبه هیچ‌یک از اتوبوس‌های پایتخت در پارکنیگ‌ها متوقف نخواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی علی الخصوص خطوط بی آرتی فعال خواهند بود گفت: البته سعی کردیم با وجود کمبود امکانات و وقت، اتوبوس‌ها را علامت گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه از روز شنبه مسافران با علامت‌هایی بر روی صندلی‌های اتوبوس مواجه می شوند گفت: بر روی صندلی‌های ۲تایی، تنها یک نفر می‌تواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوس‌ها علامتی نصب خواهد شد که مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کند.

ترفع افزود: البته اینگونه اقدامات پیش نیازهایی لازم دارد و در تمام دنیا پروتکل‌هایی برای عدم خروج مردم از خانه مصوب شده است و تنها افرادی که مجبوردند، از خانه خارج می شوند چراکه اگر قرار باشد مانند روزهای قبل از شیوع کرونا مردم به خیابانها بیایند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، قطعا شاهد ازدحام جمعیت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با دعوت از مردم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های پایتخت گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و اگر اتوبوس، دارای مسافران زیادی بود، از سوار شدن به آن خودداری کنند، اما دقت داشته باشید ما قوه قهریه نداریم و تنها می توانیم با اتکا به تعهد مردم، این طرح را اجرایی کنیم.

ترفع در مورد اجرای طرح رزرو صندلی، با تاکید بر اینکه این طرح برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی نیست، گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتی که مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از صندلی‌های این مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده می‌شود گفت: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوس‌های شرکت واحد، کاربرد ندارد.

وی افزود: با رزرو صندلی این اتوبوس‌ها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار  می‌شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمود ترفع ویروس کرونا اتوبوسرانی شهر تهران اتوبوس های پایتخت حمل و نقل عمومی روز شنبه اتوبوس ها شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی 2300 دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد. 
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد افزایش به 2330 دلار و 7 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.13 درصدی به 2345 دلار و 50 سنت رسیده است.
بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/05

تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر بر شاخص قیمت هزینه‌کرد مصرف فردی در ماه مارس است که قرار است امروز منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی آمریکا و قیمت طلا ارائه دهد. هرگونه تغییر در این شاخص باعث می‌شود تاجران انتظار خود از زمان پایین آمدن نرخ بهره را تغییر دهند. در حال حاضر بازارهای مالی تخمین می‌زنند اولین کاهش نرخ بهره در سپتامبر انجام شود.
اطلاعات مربوط به تورم در آمریکا تا حد زیادی بر دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو در آستانه اجلاس بعدی آن در اول ماه مه تاثیر می‌گذارد. پیش بینی می‌شود فدرال رزرو نرخ بهره را در این اجلاس در محدوده 5.25 تا 5.50 نگه دارد.
دورنمای قیمت طلا در کوتاه‌مدت بی‌ثبات است، چون تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن به دنبال آرام شدن نگرانی‌ها در مورد گسترش درگیری در خاورمیانه، کاهش یافته است. به علاوه، سیاستمداران فدرال رزرو هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره به خاطر افزایش فشار تورم نمی‌بیند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.53 درصد افزایش به 27 دلار و 78 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.39 درصدی 922 دلار و 40 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/47

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • مرور مهم‌ترین اخبار سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قم