Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@15:44:18 GMT

رسانه آرژانتینی پاسخ مسی را داد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۸۱۲

رسانه آرژانتینی پاسخ مسی را داد

خرداد: شبکه TNT Sport اعلام کرد خبرهایی که درباره مهاجم بارسلونا منتشر کرده است واقعیت نداشت و در بخش اخبار طنز قرار داشته است.


به گزارش خرداد، ایسنا و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی پنج‌شنبه شب استوری را منتشر کرد که توییتی از اکانت TNT Sport بود و خبرهای این رسانه آرژانتینی را  تکذیب کرد. ساعاتی بعد مسوولان این شبکه پاسخ مهاجم بارسلونا را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارنان کاستیو، خبرنگار این شبکه در یک ویدئو ماجرا را توضیح داد و گفت: می‌خواهم درباره خبری که در بخشی به نام "بمب" منتشر شد صحبت کنم. همه از این برنامه لذت می‌بریم و می‌خندیم و خیلی ما را سرگرم می‌کند چون همه چیز را به شوخی می‌گیریم. اگر ناراحتی به وجود آمده است عذرخواهی می کنم. آن اخبار همه شوخی بود.
خبرنگار آرژانتینی افزود: تصور می‌کنم مسی فقط کپشن را خوانده باشد و ویدئو را ندیده باشد. در ویدئو مشخص است که این اطلاعات تنها جوک بودند. امیدوارم متوجه شده باشید این بخش از برنامه طنز است.
در توییتی که رسانه آرژانتینی منتشر کرده بود نوشته شده بود مسی به اینتر می‌پیوندد و این بازیکن ۱.۶ میلیون دلار وثیقه برای آزادی رونالدینیو از زندان را پرداخت کرده است. برچسب ها: مسی ، اینتر ، آرژانتین

منبع: خرداد

کلیدواژه: مسی اینتر آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد

دیوان بین‌المللی کیفری در ایمیلی به شبکه سی‌ان‌ان به اظهارات قبلی «کریم خان» دادستان کل این دیوان اشاره و تاکید کرد: «دیوان بین‌المللی کیفری درباره تحقیقات در حال انجام اظهار نظر مستمری ارائه نمی‌کند و به گمانه زنی‌ها در گزارش‌های رسانه‌ها پاسخ نمی‌دهد و بر این اساس، ما اعلام می‌کنیم که هیچ پاسخ دیگری در این مرحله نداریم.

رسانه‌های عبری زبان پیش از این فاش کرده بودند که دیوان بین‌المللی کیفری در حال آماده‌شدن برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است.

با این‌حال نتانیاهو از ترس صدور حکم بازداشتش این روزها به شکلی کاملا غیرعادی نگران و متشنج است و تماس‌های گسترده‌ای با مقام‌های آمریکایی به‌منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

نتانیاهو پنجشنبه گذشته در بیانیه‌ای رسمی در خصوص اقدامات احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اجازه نمی‌دهد این نهاد برای «تضعیف حق مسلم اسرائیل برای دفاع از خود» اقدام کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز عملیات پاسخ ایران به اسرائیل | اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم | گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد ... | ویدئو
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی