Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در میان لژیونرهای فوتبال ایران این روزها نام سردار آزمون بیش از هر بازیکن دیگری مطرح شده است. آزمون که در تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه عملکرد درخشانی داشته است، در دو، سه سال اخیر به باشگاه های بزرگ دیگر اروپایی نسبت داده می شود؛ از جمله لیورپول انگلیس و لاتزیو ایتالیا.

در هفته های گذشته اما رسانه های ایتالیا بارها از سردار آزمون به عنوان گزینه جدی خرید باشگاه ناپولی نام برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند آزمون از پیشنهاد ناپولی اظهار بی اطلاعی کرده اما حتی مالک باشگاه ناپولی هم مذاکره با این مهاجم ایرانی را تایید کرده است.

این خبر در اکثر رسانه های ایتالیا منتشر شده و حتی کارشناسان و خبرنگاران مختلف در حال ارزیابی گزینه ایرانی باشگاه ناپولی هستند.

«فرانچسکو مُدوگنو» خبرنگار «اسکای اسپورتس» در گفتگویی ضمن ارزیابی شرایط باشگاه ناپولی و اعلام نفرات مدنظر این باشگاه، به سردار آزمون هم اشاره کرده است.

این خبرنگار ایتالیایی گفت:  آزمون تیم ناپولی را دوست دارد اما فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که این بازیکن پاسپورت اتحادیه اروپا را ندارد.

اشاره فرانچسکو به سهمیه بازیکنان غیر اروپایی تیم ناپولی است که در حال حاضر پر می باشد و در صورت قطعی شدن جذب سردار آزمون، لیست بازیکنان غیر اروپایی ناپولی هم تغییراتی خواهد داشت.

کد خبر 4896771 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون ناپولی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس احمد سعادتمند فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی مهدی محمدنبی کشتی آزاد فیفا المپیک 2020 توکیو کشتی فرنگی باشگاه ناپولی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس