Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بارش باران و تگرگ در شب گذشته (21 فروردین) خسارت مالی زیادی به جای گذاشته است. سازمان هواشناسی پیش از این نسبت به وقوع تندباد و سیل در برخی از نقاط استان هشدار داده بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، در خصوص بارش تگرگ و باد شب گذشته، اظهار کرد: تگرگ و باد نسبتا شدید پنچ شنبه شب، سبب به بار آمدن خسارت مالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خسارت ناشی از باد شامل قطع جریان برق در ۲۶ نقطه شهری، شکستگی درخت در ۴۵ نقطه فضا و معبر عمومی بود.

بالایی ادامه داد: خسارت ناشی از این بارش‌ها که در برخی مناطق منجر به سیل شد، شامل خسارت به باغات و مزارع در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و دالاهو بود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  با اشاره به خسارت وارده به اموال و دارایی های عموم مردم از جمله تعدادی از خودروهای شخصی، اعلام کرد:در اثر رعد و برق به لوازم برقی خانگی نیز خساراتی وارده شده است و ارزیابی دقیق آن، به بررسی میدانی و اعزام کارشناسان نیازمند است که میزان آن پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه تگرگ و وزش باد شب گذشته خسارت جانی نداشته است، از مردم درخواست کرد با توجه به  افزایش کمی، کیفی و حجم مخاطرات طبیعی در کشور و استان، موضوع بیمه اموال متقول و غیر منقول و محصولات کشاورزی و باغی و دامی  جدی گرفته شود تا جبران خسارات ناشی از  حوادث طبیعی ممکن و تسهیل گردد.

بالایی در پایان از صندوق بیمه کشاورزی خواست با دقت و سرعت بیشتر ارزیابی، برآورد و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی و باغی را در دستور کار قرار دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قطعی برق بارش باران و تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: در پی بارش‌های اخیر علی رغم خسارت‌های وارد شده به کشاورزان،  میزان قابل توجهی آب در سازه‌های ذخیره آب شهرستان شهرستان ذخیره شد.
حسن مرادی افزود: این حجم آب ذخیره شده علاوه بر کنترل سیلاب، نقش مهمی در بهبود وضعیت سفره‌های آب زیر زمینی شهرستان دارد.
مرادی گفت: در بارش‌های اخیر، سد‌ها نقش به سزایی در کنترل سیلاب‌ها داشتند، بنابراین لازم است سالانه اعتبارات کافی برای ترمیم و نگهداری این سازه‌ها درنظر گرفته شود.
کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی گراش  را در سیل و طوفان اخیر ، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان برآورد کرده اند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان