Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:25:43 GMT

آماده باش کامل اکیپ های امدادی شهرداری اردکان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۸۹۱

آماده باش کامل اکیپ های امدادی شهرداری اردکان

در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری اردکان مقرر شد به منظور خدمت رسانی سریع به شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی، پنج اکیپ امدادی این نهاد در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری اردکان که با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد؛ مقرر شد که شهروندان اردکانی ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر، می‌توانند در صورت بروز مشکلاتی نظیر آب گرفتگی معابر و خطر تخریب ساختمان‌ های قدیمی و فرسوده با شماره ۰۹۱۳۶۵۰۶۰۱۱ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد ۵ اکیپ امدادی شهرداری و به صورت شیفت‌بندی جهت جلوگیری و رفع هرگونه مشکل ناشی از بارندگی و به منظور خدمت‌رسانی سریع به شهروندان در آماده‌باش کامل قرار گیرند و پاک‌سازی و لایروبی رودخانه‌های شرق و غرب شهر انجام شده و ماشین‌آلات سنگین شهرداری در مجاورت این رودخانه‌ها جهت لایروبی مستقر شوند.

از جمله سایر موارد مقرر شده در این نشست این بود که اکیپ ویژه‌ای برای جلوگیری از هرگونه خسارت به بافت‌های تاریخی و آثار و بناهای ارزشمند شهر اردکان تشکیل شده که به صورت شبانه‌روزی این موضوع را پی‌گیری و رسیدگی می‌کنند و نقاط حادثه‌خیز و معابری که با مشکل آب‌گرفتگی مواجه هستند جهت حفر چاه‌های جذبی شناسایی شوند.

در ادامه نیز مقرر شد برق‌های پارک‌ها و میادین شهر اردکان مجهز به ارت و محافظ‌ جان هستند اما واحد تاسیسات و روشنایی شهرداری موظف است به منظور پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی از آن‌ها بازدید کند.

گفتنی است که واحد فضای سبز نیز موظف شد از جوی‌های آب سطح شهر اردکان بازدید و در صورت گرفتگی، آن را پاک سازی تا آب باران به باغچه ‌ها و فضای سبز شهر هدایت شود‌.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اردکان شهرداری اردکان شورای شهر اردکان شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان مدیریت بحران مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور