Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:02:10 GMT

کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان اردکانی پذیرفته نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۸۹۳

کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان اردکانی پذیرفته نیست

شهردار اردکان تاکید کرد: هیچ‌ گونه کوتاهی در خدمت‌ رسانی به شهروندان اردکانی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در پی هماهنگی ‌ها و اقدام‌های از قبل انجام شده، ستاد مدیریت بحران شهرداری اردکان با حضور مسئولین ذیربط تشکیل جلسه داد.

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت در پی داغدار شدن خانواده‌های کمالی و ابویی در سیل بخش خرانق از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری خواستار ارائه گزارش اقدامات عملیاتی مدیریت بارندگی اخیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردکان با بیان اینکه هیچ‌گونه کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان پذیرفته نیست خواستار توجه جدی برای جلوگیری از هرگونه آسیب‌پذیری بافت‌های تاریخی شهر اردکان شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز در این جلسه تاکید کرد: کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری می‌بایستی از هر نظر در آماده ‌باش کامل قرار داشته باشند تا در صورت وقوع بارش و آب‌گرفتگی احتمالی معابر، اقدامات لازم به منظور رفاه حال شهروندان را به‌سرعت انجام دهند‌.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اردکان شهرداری اردکان شورای شهر اردکان سیلاب شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان ستاد مدیریت بحران شورای مدیریت بحران سیل مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند