Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@05:11:22 GMT

موزیک ویدئوی عاشقانه نیست قربانی هیت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۸۹۵

موزیک ویدئوی عاشقانه نیست قربانی هیت شد

موزیک ویدئوی تازه علیرضا قربانی با نام «عاشقانه نیست» در فضای مجازی هیت شده است.

 قربانی سال گذشته با پروژه موفق «با من بخوان» به نوعی موفق‌ترین خواننده موسیقی ایرانی بود و حالا در این روزها با انتشار ویدئویی در این سطح نشان می‌دهد که تمرکز و انسجام چگونه هنرمند را «بالا» حفظ می‌کند. بخش کوچکی از استقبال مجازی را اینجا گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از واژه هایی که امروزه در دنیای موسیقی و بین طرفداران خواننده ها شنیده می شود موزیک هیت است. اما معنی اینکه موزیک هیت چیست، کاملا است ساده است و کافی است بدانید که هیت تلفظ فارسی واژه ی انگلیسی “heat” است که در حالتی که به معنی فعل استفاده شود، یعنی گرم کردن، به هیجان امدن و بر انگیختن. این بدین معناست که وقتی می گوییم یک موزیک هیت شده است، یعنی آنقدر این آهنگ بین مردم معروف یا مجبوب شده است که هر کجا می رویم، نشانه ای از آن می یابیم و در واقع خیلی ها این آهنگ را شنیده اند، دوست دارند و گوش می دهند و به عبارتی بازار این آهنگ داغ عه!

برای تمام خواننده ها هیت شدن آهنگ هایشان بسیار مهم است چرا که وقتی یک موزیک هیت شود، به این راحتی ها از ذهن ها پاک نمیشود و تا سالهای سال اثر آن باقی می ماند. به همین دلیل معمولا موزیک های هیت یه گونه ای هستند که گروه های سنی مختلف آن را می پسندند و با آن ارتباط برقرار می کنند، متن آن را به ذهن می سپارند و با آن خاطره می سازند.

البته شاید ذکر این نکته هم خالی از لطف نباشد که گاهی اوقات بعضی موسیقی ها در میان گروه های سنی مخصوصی هیت می شوند. مثلا یک آهنگ از یک خواننده در میان نوجوانان تبدیل به موزیک هیت می شود یا حتی یک آهنگ برای بزرگسالان، میانسالان و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها دلنشین و دوست داشتنی است. پس در هر گروه سنی هم می توان موزیک هیت داشت!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موزیک هیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!