Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از شیوع بیماری کرونا در ایران و دنیا تمام کارشناسان توصیه می کنند که افراد باید به طور مرتب بهداشت رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر جداً بپرهیزند؛ برای پیشگیری از بیماری کود ۱۹ باید در محیط منزل اقامت داشته باشیم و به طور مرتب دست ها را با آب و صابون شستشو دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برخی از مشاغل  حتی با رعایت تمام مسائل بهداشتی و دستور العمل ها مجاز به فعالیت نیستند و سبب انتشار ویروس به دلیل تراکم افراد می شوند.

فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به غیر از فروشگاه های  سوپر مارکت  و مواد شوینده ، تالارهای پذیرایی و همایش ها، قهوه خانه و کافی شاپ به همراه پاساژها و بازارهای مرکزی مسقف و مجتمع اداری ، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها، فست فود، رستوران، اغذیه فروشی، نمایشگاه ها ، مراکز تجاری ، مراکز تفریحی و بازی جز مشاغل غیر مجاز در طرح فاصله گذاری محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: برای حفظ آمادگی جسمانی در روز‌های کرونایی چه نکاتی را رعایت کنیم؟  بیشتر بخوانید:  ویروس کرونا چگونه از خفاش به انسان منتقل می‌شود؟  انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند