Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@20:43:34 GMT

بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۰۴۴

بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد

خبرگزاری آریا- کارشناس هواشناسی: تاکنون از 24 استان گزارش بارندگی داشتیم که این بارش‌ها تا فردا نیز ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرتضی ضرابی اظهار داشت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی فقط از دیشب تا صبح امروز از مناطق مختلف 24 استان کشور گزارش بارندگی داشتیم و از برخی نقاط مثل خرمدره زنجان، قزوین، البرز و آبعلی تهران نیز بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امروز پیش بینی می‌کنیم اکثر نقاط کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه جنوبی فارس با بارش همراه باشد.
وی افزود: تمرکز و شدت بارش‌ها می‌تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها شود و با آبگرفتگی معابر همراه باشد؛ این شرایط برای امروز در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان فارس، مرکزی، قم، اصفهان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، شمال خراسان جنوبی و خراسان رضوی پیش بینی شده است.
کارشناس هواشناسی ادامه داد: فردا تمرکز بارش از نیمه غربی کشور برداشته می‌شود و به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بخش‌های جنوبی کرمان بازهم در اغلب نقاط کشور بارش خواهیم داشت.
ضرابی گفت: تمرکز بارش‌های فردا بر روی بخش‌های مرکزی و شرقی کشور خواهد بود به طوری که خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و بخش‌های مرکزی، دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی افزود: وزش باد پدیده غالب برای امروز و فردا در نیمه شرقی و جنوب کشور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کارشناس هواشناسی تاکید کرد: آب‌های خلیج فارس امروز و فردا مواج و متلاطم است و پیش بینی می‌شود ارتفاع موج تا دو و نیم متر برسد که برای تردد قایق‌های تفریحی و شناور‌های سبک مناسب نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادامه بارش مناطق بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های رگباری و بهاری از عصر فردا در برخی مناطق فارس آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز