Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وارثی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، بهزیستی قزوین اقدام به برپایی هشت کارگاه تولیدی در زمینه ماسک کرد که این کار با کمک همیاران و موسسه‌های خیریه سطح استان شکل گرفت.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت سه هزار سبد کالا و ۵۰ هزار وسیله بهداشتی نیز برای پیشگیری و مقابله با این بیماری بین نیازمندان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارثی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار استان قزوین تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، افزود: افراد تحت پوشش یا دچار محدودیت بوده، یا معلول هستند و یا با هر دو مشکل یاد شده روبرو بوده که نتیجه آن نیازمند بودن این قشر به تحت پوشش قرار دادن آنهاست.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم و خطیر سازمان بهزیستی که در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارد، حمایت از این جامعه هدف است که به نوعی آسیب دیده و یا در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند.

وارثی یادآور شد: بهزیستی قزوین با تمام توان و بضاعت خود در زمینه مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا درصدد حمایت و پوشش افراد و خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند است که خوشبختانه تاکنون و به خصوص با کمک خیران استان توانسته به این رسالت خود به بهترن شکل ممکن عمل کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین اداره کل بهزیستی استان قزوین پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین اداره کل بهزیستی استان قزوین ویروس کرونا استان قزوین اداره کل بهزیستی استان قزوین تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم

دریافت 106 MB

کد خبر 6095121

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان