Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر شمسایی» روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد تشکیل تیم ملی فوتسال «ب»، اظهار داشت: در چندین سال گذشته، بارها به مسئولین گفتم که فوتسال ایران باید ۳ تیم داشته باشد چرا که ما استعدادهای زیادی داریم و باید آنها را در ۳ تیم داشته باشیم و هر وقت نیاز شد از این بازیکنان در تیم ملی اصلی استفاده کنیم و به علاوه اینکه به این شکل رقابت بین بازیکنان برای رسیدن به تیم اصلی زیاد می‌شود و کیفیت تیم ملی بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوع تشکیل تیم «ب» باید به طور کامل زیر نظر سرمربی تیم اصلی باشد، همانطور که در همه جای دنیا به همین شکل است. تیم «ب» قرار است به تیم اصلی کمک کند پس به طور حتم سرمربی تیم ملی فوتسال باید از تشکیل و اداره آن اطلاع کامل داشته باشد.  

پیشکسوت فوتسال، تصریح کرد: اگر عدالت باشد هر چیزی سر جای خود قرار می‌گیرد و کارها درست پیش می‌رود؛ در ورزش ما هم همین طور است، اگر هر کسی سر جای خودش باشد می‌تواند کار را به درستی پیش ببرد و اگر اینگونه نباشد همه چیز به هم می‌ریزد.    

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد

علی‌محمدی گفت: این اردوی آمادگی با حضور ۱۲ فوتسالیست و چهار نفر کادر فنی از امروز در شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق بر عهده «علی زندی‌ پور» از مربیان استان سمنان است، ابراز کرد: نعیم باقری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران و پوریا محسنیان مربی مقاومت تهران، به عنوان دستیار مربی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان