Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن، شامگاه روز پنجشنبه، به ائتلاف سعودی توصیه کرد که راه فراگیر ارائه شده را جدی بگیرد و همچنین تأکید کرد که کسی که ملت یمن را می‌کشد، نمی‌تواند یاور آنها باشد.

ائتلاف سعودی چهارشنبه شب (دیشب) به صورت یکجانبه مدعی شد که به مدت دو هفته در یمن آتش‌بس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات صنعاء در واکنش به این موضوع اعلام کردند که آتش‌بس نیازمند راه‌حلی جامع است و باید مورد تأیید مردم یمن باشد.

«محمدعبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده صنعاء  اعلام کرد که یمن راه‌حل ملی و فراگیر را به سازمان ملل درباره توقف کامل جنگ و پایان کامل محاصره ارائه دادیم.

 ارتش یمن نیز روز گذشته اعلام کرد، حملات ائتلاف سعودی به رغم اعلام آتش‌بس یک‌طرفه همچنان ادامه دارد و نیروهای یمنی این حملات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «المسیره»، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی در یمن در خصوص ادامه جنگ در یمن گفت که این اقدام نتیجه‌ای برای ائتلاف در پی نخواهد داشت.

وی همچنین خاطر نشان کرد که روز سه‌شنبه متن راه‌ حل ملی و فراگیر به فرستاده سازمان ملل متحد ارائه شده است و وی نیز موافقت کرده که آن را به ائتلاف ارائه دهد.

این عضو شورای عالی سیاسی در یمن خطاب به کشورهای متجاوز اعلام کرد که آنها همیشه طرح‌های پیشنهای یمن را می‌فهمند اما با این  حال، از موضع ضعف وارد می‌شوند و گزینه تنش را انتخاب می‌کنند.

وی عربستان سعودی را مسئول عواقب ناشی از محاصره یمن خواند و به ریاض درباره ویرانی‌ها و تداوم محاصره یمن هشدار داد.

وی در ادامه گفت که ملت یمن با مقاومت و پایداری خود چهره حقیقی آمریکا و ابزارهای آن را که بزرگترین فاجعه انسانی را رقم زدند،‌ نشان داده‌اند.

در همین ارتباط، این عضو شواری عالی سیاسی یمن در ارتباط با پایان دادن به جنگ گفته بود که توقف نهایی جنگ یمن به راه حل هایی جامع، واقعی و مورد تایید مردم یمن نیاز دارد‌.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عالی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

مردم یمن این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم» به خیابان‌ها آمدند و اقدام به برپایی تظاهرات باشکوه کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان یمنی امروز جمعه در استان «صعده» واقع در شمال غربی یمن همچون هفته‌های گذشته، این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم » اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده کردند.

تظاهرات باشکوه یمنی‌ها در میدان سبعین صنعاء نیز با شعار «در کنار مردم سربلند غزه هستیم» آغاز شده است.

شهروندان یمنی در راهپیمایی امروز صعده با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که فعالیت های مردمی در حمایت از غزه تا پایان تجاوزات و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

در بیانیه امروز مردم صعده آمده است که مردم یمن در کنار مردم سرافراز غزه قرار دارند.

در این راهپیمایی تاکید کردند که عملیات جهادی مقاومت فلسطین را  گرامی میدارند و جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی که در گورهای دسته جمعی، آشکار شد، محکوم می‌کنند.

در این راهپیمایی بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید کردند.

در این راهپیمایی باشکوه عملیات مستمر و موثر نیروهای مسلح در نبرد فتح موعود، جهاد مقدس و رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیات بیشتر شدند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت