Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:11:10 GMT

نحوه فعالیت پرسنل دانشگاه پیام نور از ۲۳ فروردین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۲۶۲

نحوه فعالیت پرسنل دانشگاه پیام نور از ۲۳ فروردین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، با توجه به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله گذاری هوشمند از تاریخ ۲۳فروردین ۱۳۹۹، نحوه حضور اعضای سازمان مرکزی، ستاد استانی، مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ به شرح ذیل تعیین می شود.

الف) سازمان مرکزی:

۱-واحدهای ستادی شامل حوزه ریاست، معاونت ها، دفاتر، ادارات کل و بخش های علمی با حضور دو سوم اعضا (به صورت نوبت کاری) فعال و سایر اعضا در مواقع عدم حضور با استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری، سامانه جامع erp، سیستم جامع گلستان، سامانه آموزشهای الکترونیکی و سامانه پیشخوان خدمت در قالب دورکاری امور محول شده را در منزل انجام داده وکارکرد اعضا (شیفت و غیر شیفت) در ایام موصوف بدون ثبت اثر انگشت با اعلام اعضا، تایید مدیر بلافصل و تایید مدیرکل اموراداری صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- معاونین، مدیران کل، روسای بخش های علمی، مدیران و روسای ادارات مشمول دورکاری نیستند.

۳- کارکنان مشمول دورکاری مکلفند ضمن ارتباط مستمر، نسبت به انجام امور محول شده در منزل اقدام کنند. عدم دسترسی در ساعات اداری روزهای دورکاری به منزله غیبت منظور خواهد شد.

ب) دانشگاه پیام نور استان ها:

۱- ستادهای استانی، مراکز و واحد ها با حضور دو سوم اعضا (به صورت نوبت بندی) فعال و سایر اعضا در مواقع عدم حضور با استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری، سامانه جامع erp، سیستم جامع گلستان، سامانه آموزشهای الکترونیکی و سامانه پیشخوان خدمت در قالب دورکاری امور محول شده را انجام داده و کارکرد اعضا (شیفت و غیرشیفت) با اعلام اعضاء، تایید مدیر بلافصل/ رئیس مرکز / واحد و تایید مدیر اداری استان صورت پذیرد. ضمنا برگزاری کلیه کلاس های آموزشی دانشجویان بصورت از راه دور و الکترونیکی با استفاده از تجهیزات و امکانات در اختیار مورد تاکید است.

۲- روسای استانی می توانند ساعت حضور یا ارائه خدمت همکاران را به نحوی برنامه ریزی نمایند که پاسخگویی به مشکلات احتمالی دانشجویان و اساتید در بازه زمانی برگزاری کلاس الکترونیکی انجام شود.

۳- کارکنان مشمول دورکاری مکلفند در ساعات مشخص شده در دسترس بوده و با ارتباط مستمر با محل خدمت امور محول شده را انجام دهند و عدم دسترسی در ساعات تعیین شده در روزهای دورکاری به منزله غیبت منظور خواهد شد. معاونین، مدیران و روسای محترم علاوه بر رعایت موارد فوق الزامات ذیل را نیز مد نظر داشته باشند:

کلیه مهمانسراهای دانشگاه پیام نور، تا اطلاع ثانوی تعطیل و از ارائه خدمات به متقاضیان معذور می باشد.

کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه موظفند نسبت به برگزاری کلاس های درس در قالب الکترونیکی یا از راه دور اقدام کنند. عدم برگزاری کلاس به منزله غیبت است.

  کلیه مراکز و واحد ها ضمن  برنامه ریزی دقیق، بر برگزاری کلاس های آموزشی نظارت دقیق داشته و گزارش کلاس های برگزار شده را بصورت روزانه به استان گزارش کنند.

روسای استانی پایان هر هفته گزارش کلاس های تشکیل نشده را به معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی ارسال و در پایان نیمسال در سیستم گلستان در قسمت میزان مشارکت ثبت نمایند.

در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، در صورتیکه هریک از اعضاء(اداری یا علمی) در منزل شرایط لازم برای انجام امور محوله را نداشته باشند، می توانند به نزدیک ترین مرکز/واحد پیام نور محل سکونت خود مراجعه و از زیر ساخت های مستقر در آن مرکز/واحد استفاده کنند و کلیه مراکز و واحدها باید همکاری لازم در این امور را فراهم نموده تا از مسافرت بین شهری همکاران جلوگیری بعمل آید.

برای جلوگیری از هرگونه تاخیر در امور اجرایی، کلیه جلسات استانی و سازمان مرکزی، بصورت الکترونیکی از طریق ویدئو کنفرانس، وب کنفرانس یا هر ابزار مُجازی که در اختیار استان ها و سازمان مرکزی هست برگزار می شود.

کلیه ماموریت های بین شهری تا اطلاع بعدی ممنوع و پرداخت هر نوع ماموریت توسط امور مالی استان ها و سازمان مرکزی ممنوع است.

ساعت کار روزانه کارکنان دانشگاه پیام نور بر اساس مصوبات ستاد فرماندهی مقابله با کرونا یا استانداری مربوطه است.

در صورت تغییر احتمالی شرایط، متناسب با تصمیمات ستاد فرماندهی مقابله با کرونا و تصمیمات ابلاغی از سوی استانداری ها با هماهنگی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه بر رویه های ابلاغی ارجحیت خواهد داشت.

کد خبر 4896719 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ویروس کرونا طرح فاصله گذاری هوشمند ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها منصور غلامی دانشگاه های ایران دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه تهران شیوع کرونا دانشگاه الزهرا علی خاکی صدیق محمد مهدی طهرانچی دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی برگزاری کلاس مراکز و واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید ناصحی‌مقدم ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی نهاد مردمی شورا باید پرهیز از سیاست‌زدگی باشد، افزود: یکی از توفیقات شوراها این است که نهادی برآمده از دل مردم است، به همین خاطر باید در امور از همکاری مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه شوراها نیز همانند بسیاری از تشکل‌ها و نهادهای مردمی با مشکلات و تنش‌هایی مواجه است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این تنش‌ها با مشارکت دادن تصمیم همه اعضا در امور مختلف به حداقل برسد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه بها دادن به تصمیم همه اعضای شورا باعث پیشبرد بهتر امور و اهداف ترسیم شده خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از محاسن این کار، دوری از چند قطبی شدن شورا است؛ چرا که باعث می‌شود اعضای شورا به جای چند قطبی شدن، به سمت همفکری حرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرها و روستاها باید اعتبارات لازم در این زمینه تخصیص یابد، عنوان کرد: اگر امروز زنجان به لحاظ توسعه‌ای فاصله معنی‌داری با سایر شهرها دارد، این به خاطر نبود زیرساخت در این زمینه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت عظیمی در توسعه پایدار به شمار می‌روند

رئیس شورای اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه شورا از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این نهاد مردمی ظرفیت عظیمی در توسعه پایدار به شمار می‌رود.

حسین بابامرادی با اشاره به ۹ اردیبهشت، سالروز تشکیل شوراها، اظهار کرد: شکل‌گیری شوراها مبین آن است که نقش مردم در تصمیم‌گیری، تشریفاتی نبوده و از کوچک‌ترین بخش تقسیمات کشوری یعنی روستا، مردم مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: ۱۲۸ هزار نفر عضو شورای شهر و روستا در کشور و ۲۳۰۰ نفر در استان زنجان فعالیت در این حوزه دارند.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به وظایف این شورا، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جلسات با مدیران مختلف پیرامون نیازهای شهرها و روستاها و حسابرسی شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌ها، از جمله وظایف شورای فرادست است.

بابامرادی تصریح کرد: دیدارهای مستمر با استاندار، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و حل مشکل آب از مهم‌ترین خواسته‌های شوراها است.

کد خبر 6088584

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند