Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:40:32 GMT

تصویر پلنگ ایرانی در جزیره اشک دریاچه ارومیه ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۲۶۷

تصویر پلنگ ایرانی در جزیره اشک دریاچه ارومیه ثبت شد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره حیات وحش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: تصویر پلنگ ایرانی جزیره اشک پارک ملی دریاچه ارومیه فروردین ۹۹ ثبت شد.

امید یوسفی در گفت و گو با ایسنا بااشاره به ثبت تصویر این پلنگ افزود: پلنگ مذکور در شهریور ماه سال ۹۷ در جزیره اشک برای اولین بار مشاهده شد و از آن به بعد گهگاهی تصویر آن با دوربین های تله ای در داخل جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینکه در فروردین ماه سال جاری برای اولین بار تصویر آن در طی فعالیت روزانه پلنگ و با تلاش همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی ثبت شد.

وی ادامه داد: هر چند آذربایجان غربی جزوه قلمرو زیستگاهی پلنگ ایرانی محسوب می‌شود و مناطقی از قبیل منطقه حفاظت شده مراکان در شمال استان از مناطق مستعد حضور پلنگ می باشد ولی تاکنون تصویر این گونه در استان به ثبت نرسیده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلنگ ایرانی آذربایجان غربی ثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟