Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@20:40:54 GMT

آغاز رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از روز شنبه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۳۴۸

آغاز رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از روز شنبه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (جمعه ۲۲ فروردین) در نشست خبری خود با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ملت ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد که بخشی از آن‌ها در ماجرای کرونا به منصه ظهور رسید و جهانیان شاهد آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شیوع اپیدمی همه‌گیر، پیامدهای منفی‌ای هم دارد، خاطرنشان کرد: یکی از  این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده‌های کم‌درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت.

سردار سلیمانی با یادآوری بیانات روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت، گفت: بسیج به‌عنوان تشکیلات مردمی گسترده که در سراسر کشور، پایگاه دارد، در نظر دارد با محوریت ۵۴ هزار پایگاه در کل کشور، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را برگزار کند.

وی با بیان اینکه فاز نخست این رزمایش از روز شنبه (۲۳ فروردین) با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز می‌شود، گفت: مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و پس از آن، مراحل بعدی ادامه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این دستور العمل به نواحی بسیج در سراسر کشور ابلاغ شده، گفت: امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرماندهان بسیج در سراسر کشور، این موضوع اعلام خواهد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این رزمایش پیوست‌های متنوعی دارد، گفت: در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد. همچنین از همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» گفت: کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد