Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:17:23 GMT

چین یک محموله دیگر بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۴۶۱

چین یک محموله دیگر بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد

دولت پکن که از ابتدای شیوع کرونا از کشورهای مختلف حمایت کرده است یک محموله بزرگ بهداشتی و درمانی به پاکستان فرستاد. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، دولت پاکستان از تحویل یک محموله بزرگ بهداشتی و درمانی که از چین فرستاده شده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است پاکستان یک محموله بزرگ بهداشت و درمانی به ارزش 7 میلیارد و 900 میلیون روپیه از چین خریداری کرده و آن را تحویل گرفته است.

این محموله شامل دو هزار کیت تشخیص کرونا، 50 موبایل آزمایش گر،  600 هزار ماسک طبی و... است که توسط یک پرواز ویژه به پاکستان فرستاده شده است.

دولت پاکستان در این خصوص اعلام کرد: ما خریدهای دیگری نیز انجام داده ایم که چین طی روزهای آتی آن را به ما تحویل خواهد داد.

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان تدابیر بهداشتی و امنیتی در شهرهای مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

آمارها نشان می دهند که 68 درصد مردم پاکستان با اجرای طرح قرنطینه عمومی و اجباری کردن تعطیلی کسب و کارها توسط دولت موافق هستند.

این در حالی است که طبق اعلام های قبلی اجرای طرح قرنطینه عمومی تا چهار روز دیگر انجام می شود و دولت تصمیم جدید خود در مورد تمدید یا عدم تمدید این طرح را اعلام نکرده است.

با این حال نگرانی های جدی در مورد احتمال شیوع تصاعدی کرونا در صورت شکسته شدن قرنطینه عمومی وجود دارد و کارشناسان در این خصوص به دولت و مردم هشدار داده اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان به 4 هزار و 600 نفر رسیده و این بیماری جان 67  پاکستانی را نیز گرفته است.

هشدار پزشکان چینی به پاکستان نسبت به احتمال انتشار کرونا بیش از آمار رسمیاجرای طرح بهار همدلی و همیاری مردم پاکستان و ایران برای مقابله با کرونا +تصاویر

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "چین" اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین اخبار پاکستان ویروس کرونا اخبار چین اخبار پاکستان یک محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد