Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@23:38:22 GMT

جاده بروجرد - اشترینان بر اثر سیلاب بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۵۵۸

جاده بروجرد - اشترینان بر اثر سیلاب بسته شد

بخشدار اشترینان گفت: جاده بروجرد به اشترینان بر اثر سیلاب در سه نقطه بسته شده است که تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.

مقداد صارمی افزود: بر اثر بارش شدید باران در شب گذشته و بسته شدن دهانه برخی پل‌ها جاده بروجرد به اشترینان در محدوده روستای کرکیخان دچار سیلاب شده که نیروهای شهرداری اشترینان و راهداری مشغول بازگشایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با تلاش نیروها احتمالا تا ساعاتی دیگر این جاده بازگشایی خواهد شد.

صارمی بیان کرد: بارش شدید باران و تگرگ شب گذشته خساراتی به باغات و کشاورزی منطقه وارد کرده که برآورد خسارت آن در اولین فرصت انجام می‌شود.

بخشدار اشترینان اضافه کرد: با لایروبی همه رودخانه‌ها و مسیل ها در روستاهای بخش اشترینان خوشبختانه آبگرفتی و سیلاب خساراتی را به بار نیاورده است.

بخش اشترینان با حدود ۴۰ روستا دارای جمعیت ۴۰ هزار نفری است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی صبح سه شنبه در پایش محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه در اکثر جاده‌ها شاهد وقوع بارش باران هستیم، ابراز داشت: با توجه به هشدارهای نارنجی هواشناسی از رانندگان تقاضا داریم احتیاط کنند.

وی ضمن بیان اینکه هنگام بارش باران در محورهای مواصلاتی امکان لغزندگی خودرو وجود دارد، افزود: وجود سرعت زیاد، عدم رعایت فاصله طولی مناسب و ترمز ناگهانی در چنین شرایطی کنترل خودرو را سخت و غیر ممکن می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگی در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر رانندگان باید از سلامت ترمز، برف پاک کن و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

بزرگی در ادامه اضافه کرد: در برخی محورهای کوهستانی شاهد مه گرفتگی نیز هستیم که باید رانندگان در این جاده‌ها با توجه به عدم دید کافی احتیاط بیشتری به خرج داده و از هر گونه رفتار مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

کد خبر 6098921

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار نارنجی باد و باران در استان سمنان
  • بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران
  • باران شدید و سیلاب در راه مازندران
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان