Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:02:13 GMT

لائوتارو، سرخیو آگوئروی آینده است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۷۰۶

لائوتارو، سرخیو آگوئروی آینده است

هرنان کرسپو ستاره سابق آرژانتین از هموطن جوانش لائوتارو مارتینز تمجید کرده و می‌گوید او می‌تواند سرخیو آگوئروی آینده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسلونا این روزها به اوج رسیده و انتظار می‌رود او در تابستان آتی با قراردادی بزرگ راهی نوکمپ شود، هرنان کرسپو، هموطن او و ستاره سابق فوتبال آرژانتین با تمجید لائوتارو می‌گوید او می‌تواند سرخیو آگوئروی آینده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درخشش لائوتارو با پیراهن اینترمیلان در سن‌سیرو باعث شده او  مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار بگیرد و گفته می‌شود باشگاه بارسلونا بیش از همه علاقه‌مند به خرید او است و برای جذب لائوتارو با قراردادی بزرگ آماده شده است.

 

 

کرسپو، ستاره سابق آرژانتین و مهاجم سابق اینترمیلان با ستایش از لائوتارو در این باره گفت:" لائوتارو می‌تواند سرخیو آگوئروی آینده باشد. او در دریبل‌ زدن خیلی عالی نیست ولی مثل آگوئرو بازیکنی در خدمت تیم است. لائوتارو همیشه در حرکات تیمی مشارکت دارد و هم می‌تواند به تنهایی در نوک حمله بازی کند، هم در کنار مهاجمی مثل لوکاکو و هم به عنوان یک ضلع مثلث خط حمله. من از ذهنیت او خیلی خوشم می‌آید".

 

 

لائوتارو مارتینز کرسپو منچستر سیتی سرخیو آگوئرو اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز کرسپو منچستر سیتی سرخیو آگوئرو اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد