Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نسترن محسنی» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص اظهارات رییس اسبق رگولاتوری که معتقد است استفاده از باند فرکانس ۷۰۰ و ۸۰۰ در کوتاه مدت قابل اجرا نیست و مشکل توسعه شبکه موبایل را حل نمی‌کند، افزود: افزایش مصرف و رفتار ترافیکی ایجاد شده در دوران شیوع ویروس کرونا موقتی و منحصر به همین دوران نخواهد بود و پس از رفع این بیماری، نیز این رفتار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که در خصوص افزایش ظرفیت فرکانسی اپراتورها فکری نشود، شبکه تلفن همراه به طور دایم در وضعیت اشباع بوده و کیفیت به شدت افت خواهد کرد.
محسنی همچنین افزود که استفاده از باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ از قبل هم مد نظر بوده و اپراتورها در صورت در اختیار گرفتن این باندها می‌توانند ظرف مدت سه هفته از این باندها در برخی از شهرهای بزرگ استفاده کرده و ظرفیت دسترسی به شبکه را افزایش دهند.

به گزارش ایرنا بحث آزادسازی باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ صدا و سیما می‌تواند ظرفیت اپراتورها را افزایش دهد و در دوران شیوع کرونا که دورکاری، آموزش مجازی و کسب و کارهای بیش از همیشه به دنیای مجازی وا ینترنت نیاز دارند، کمک بزرگی باشد.

زمانی که بحث آزادسازی باند فرکانسی به میان آمد، وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس و کاربران بر این درخواست تاکید کردند. اما رییس اسبق سازمان تنظیم اعلام کرد استفاده از این باند فرکانسی در کوتاه مدت قابل اجرا نیست و مشکل توسعه شبکه موبایل را حل نمی‌کند.

برچسب‌ها ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۷۰۰ و ۸۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!