Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:41:26 GMT

بازگشت کیشوندان طبق ضوابط قرنطینه ای پایش می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۰۴۹

بازگشت کیشوندان طبق ضوابط قرنطینه ای پایش می شود

 به گزارش روز جمعه ایرنا، این تصمیم در جلسه مدیریت برنامه‌ریزی اجرای قرنطینه خانگی و سازمانی با حضور شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سعید پورزادی مدیر فنی و امور شهری معاونت عمرانی و زیربنایی، ماهان مدون مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده‌های مرکز توسعه سلامت و ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش، گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات  سازمان منطقه آزاد کیش در پیشگیری و مقابله با  ویروس  کرونا گفت: با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح قرنطینه خانگی و سازمانی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در راستای پایش و رصد مبتلایان به این بیماری در کنار سازمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مستقر در کیش فعالیت می کند.

شهداد کناری افزود: با مدیریت هوشمندانه می‌توانیم از شیوع ویروس کرونا در کیش پیشگیری کنیم و تنها راه کنترل این بیماری همکاری ساکنین کیش با در خانه ماندن و رعایت ضوابط بهداشتی امکان‌پذیر است.

 همچنین ماهان مدون مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، فرایند پایش متقاضیان بازگشت به جزیره کیش را در سه مرحله عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت نخست با افرادی است که دارای کارت کیشوندی فعال، مجوز فعالیت اقتصادی، ثبت شرکت، بیمه صندوق رفاه کیش یا دارای خودرو در جزیره کیش هستند که دسترسی ورود به اپلیکشن برای تکمیل اطلاعات آنان فراهم می‌شود و با صحت‌سنجی اطلاعات، ورود متقاضیان بازگشت به جزیره کیش برنامه‌ریزی خواهد شد.

مدون در ادامه سخنان خود افزود: اولویت دوم افرادی هستند که یکی از این بخش‌ها را دارند اما دارای کارت کیشوندی نیستند و درنهایت اولویت سوم کیشوندانی هستند که دارای هیچ‌کدام از این بخش‌ها نیستند اما در جزیره کیش خانه مسکونی دارند.

وی گفت: بازگشت کیشوندان به جزیره کیش از مسیرهای هوایی و دریایی به‌صورت پلکانی صورت خواهد گرفت و تا کنون۱۸۰۰ نفر در این سامانه نام‌نویسی کردند.

ماهان مدون تصریح کرد:  براساس پایش صورت گرفته بیشتر افراد خویش فرما هستند و در دسته قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند و شرایط محل‌های اعلام شده از شرایط قرنطینه خانگی برخوردارند.

سعید پورزادی مدیر فنی و امور شهری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با بیان اینکه ۸۰ درصد متقاضیان بازگشت به جزیره کیش در دسته قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند، عنوان کرد: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و اختصاص میز خدمت بدون ساختار امنیتی و ایجاد فضایی امن همراه با آرامش توسط خودروهایی که در نظر گرفته شده است این افراد تا درب محل قرنطینه همراهی خواهند شد..

وی افزود: اسامی کامل متقاصیان بازگشت به جزیره کیش از مسیرهای هوایی و  دریایی ۲۴ ساعت پیش از آنکه به کیش وارد شوند در اختیار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش بهداشت و سلامت ویروس کرونا کیش بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌، ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سطح استان، اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 750423

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است