Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز مامورین مرزبانی مهران که در حال گشت زنی در حوزه مرزی جهت تامین امنیت بوده متوجه دو نفر که درحال قطع کردن کابل‌های برق بوده شدند، که پس از اخطار، سارقین به محض رویت مامورین شروع به تیراندازی کرده و مامورین مرزبانی سریعاً با پاسخی قاطع و مسلحانه یکی از سارقین را مجروح و دیگری متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق مجروح پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

متاسفانه در این درگیری سرباز محمدعلی مرادی نوروزآبادی بر اثر اصابت گلوله سارقین مجروح که پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

این خبر توسط پلیس استان تایید شده است.

کد خبر 4896880

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز مهران شهادت مرزبانی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بیرجند بارش باران شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب‌های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. از هویت و دلیل درگیری خبری در دست نیست، ولی داشتن قمه و چوب‌های بلند، آن هم به تعداد افراد درگیر و استفاده بی پروا از آنها، چیزی نیست که در یک دعوای شخصی و معمولی خیابانی رخ می‌دهد. از این رو، این تصاویر تکان دهنده، افکار عمومی را به سمت اراذل و اوباش حرفه‌ای می‌برد.

به گزارش عصرایران، به د شهر ارومیه که به شهر صلح و مدارا معروف است، از دیدن چنین صحنه‌هایی شوکه شده است.

نکته مهم، محل این درگیری است که جزو پرتردد‌ترین نقاط شهر است. پل قویون که این حادثه در آن رخ داده.

یکی از تقاطع‌های اصلی شهر، مسیر بزرگترین تفرجگاه شهر (بند) و همچنین حلقه واسط شمال به جنوب و شرق به غرب ارومیه است.

درگیری در مجاورت بزرگترین مجتمع‌های مسکونی ارومیه همچون الهیه، بغدادیان، مساکن مهر گلشهر و ده‌ها برج شانزده طبقه مسکونی که در هر کدام ده‌ها خانواده ساکن هستند رخ داده و تاسف آور این که حادثه در ساعات شلوغ و پرتردد رخ داده است.

در همین حال، گزارش دیگری حاکی از آن است که برخی خیابان‌ها در شب‌های ارومیه تبدیل به محل کورس خودرو‌ها شده که بعضا منجر به کشته و مجروح شدن شهروندان شده است. ساعاتی بعد از حادثه قمه کشی در پل قویون، در بلوار امامت نیز کورس خودرو‌ها بار دیگر منجر به تصادف و مسدودی معبر شده است.

چند ماه قبل نیز در پی حادثه منجر به فوت بر اثر همین رفتارها، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، دستوراتی برای جلوگیری از بروز وقایع مشابه داد که گویا اجرایی نشده است!

این که عده‌ای به حدی احساس امنیت کنند که با سلاح سرد در وسط یکی از معابر اصلی مرکز استان، این گونه قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کنند یا خیابان‌ها را تبدیل به پیست‌های شخصی برای کورس گذاشتن کنند و جان مردم را نادیده بگیرند نکته‌ای است که از اصل ماجرا مهم‌تر است و حس عدم امنیت را در میان شهروندان تقویت می‌کند.

جا دارد دادگستری و فرماندهی انتظامی استان به طور ویژه این پرونده را دنبال کنند و با شناسایی و مجازات عاملان این واقعه امنیت زدا و رعب آور، امنیت روانی را به شهر بازگردانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند