Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@07:09:58 GMT

مخالفت ستاد مقابله با کرونا با اجرای طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۳۰۲

مخالفت ستاد مقابله با کرونا با اجرای طرح ترافیک

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به امکان تجمع بیش از حد افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و نشستن متراکم تر افراد در کنار یکدیگر احتمال گسترش و سرایت بیماری نیز افزایش می یابد . بنابراین پیشنهاد ما این است که فعلا طرح ترافیک اعمال نشود.

به گزارش ایسنا،  زالی در حاشیه جلسه امروز ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: براساس مصوبات امروز ستاد قرار شد که جمع آوری و جایابی معتادان متجاهر با کمک سازمان بهزیستی و با مشارکت نیروی انتظامی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اقدام با رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغ شده در این خصوص صورت می گیرد و با توجه به اهمیت این مساله قرار شد موضوع ساماندهی معتادان متجاهر که موضوع در ستاد ملی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به تخلف مدیران برخی از سازمانهای دولتی و خصوصی از بخشنامه های حضور کارکنان در شرایط فعلی و شیوع کرونا اظهار کرد: تخلف از این بخشنامه ها و تاکید بر حضور تمامی کارکنان مجموعه کاملا خلاف مقررات است و امروز پس از مذاکره با سازمان بازرسی کل کشوری قرار شد بخشنامه ای از سوی این سازمان خطاب به کل مدیران اجرایی اعلام شود و با هرگونه تخلف از این موضوع مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا بررسی اعمال طرح ترافیک را از دیگر موضوعات مورد بحث در نشست امروز برشمرد که باعث فشار نامتعارف به ناوگان حمل و نقل می شود و خاطرنشان کرد: با توجه به امکان تجمع بیش از حد افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و نشستن متراکم تر افراد در کنار یکدیگر احتمال گسترش و سرایت بیماری نیز افزایش می یابد . بنابراین پیشنهاد ما این است که فعلا طرح ترافیک اعمال نشود.

دکتر زالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد مراجعان بیمارستانی در بخشهای بستری، سرپایی و ویژه در روزهای اخیر گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم پس از بازگشت مسافران نوروزی با این رشد آمار مبتلایان روبرو شدیم و امروز چهارمین روز تغییر رو به تزاید آمار مراجعان بیمارستانی را می گذرانیم و در روزهای آینده تحلیل دقیق تری را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، زالی خاطرنشان کرد: اگر امروز بصورت غیرضروری درسطح شهر حضور یابیم بار ناشی از این حضور به طور متوسط بین ۱۴-۵ روز بعد در قالب افزایش مراجعان در بیمارستانها مشخص می شود و دو هفته بعد نیز بصورت موارد خیلی بدحال خود را در بخش های ویژه نشان می دهد. پس همچنان باید در منزل بمانیم و از ترددهای غیر ضروری خودداری کرد.

__________________

بیشتر بخوانید:

دکتر زالی: افزایش مبتلایان کرونا با بازگشت مسافران نوروزی/ فعلا طرح ترافیک تهران اعمال نشود پاسخ شهرداری به انتقادات اجرای طرح‌های ترافیکی از شنبه لینک کوتاه: asriran.com/00321r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: تمهیدات لازم برای شرایط آب و هوایی پیش رو در استان یزد اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهرستان‌های استان یزد، ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: مصوب شد همشهریان از کوهنوردی خودداری کنند و از تردد در نزدیکی روخانه‌ها ومسیل‌ها جلوگیری شود.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: همشهریان از تردد در فضاهای عمومی و تفرجگاهی تا پایان مخاطره بپرهیزند، همچنین آماده‌باش شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های امدادرسان از دیگر مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و پرهیز از چرای دام را نیز مد نظر قرار دهند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد افزود: مقرر شده تا آب منطقه‌ای با همکاری دهیاری‌ها پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیز در برنامه داشته باشد.

کد خبر 749873

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود