Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@15:53:09 GMT

تشریح اقدامات ترافیکی برای شنبه کرونایی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۵۵۳

تشریح اقدامات ترافیکی برای شنبه کرونایی در پایتخت

از صبح شنبه ۲۳ فروردین ماه طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹:۰۰ اجرایی خواهد شد که از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰ شهروندان شاغل دو ساعت فرصت دارند یک خروج رایگان از محدوده طرح‌های ترافیکی داشته باشند. همچنین شهروندان برای استفاده از تخفیف‌های طرح ترافیک حداقل باید ۵۶ هزار تومان اعتبار در حساب شهروندی خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوگان اتوبوس رانی با تمام ظرفیت خود به مسافران خدمات رسانی می‌کند و علامت‌هایی را نیز بر روی صندلی‌های اتوبوس گذاشته تا فاصله اجتماعی رعایت شود. در صندلی‌های دو تایی تنها یک نفر می‌تواند بنشیند و در کف اتوبوس‌ها نیز علامت‌هایی نصب شده است.

مدیران اتوبوس رانی از شهروندان درخواست کردند برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوار شدن در اتوبوس‌هایی که مسافر زیاد دارند، خودداری کنند. همچنین طرز رزرو صندلی برای اتوبوس‌های خارج از ناوگان حمل و نقل عمومی اجرایی خواهد شد. این طرح در شرکت‌های اتوبوس واحد اجرایی نمی‌شود.

در تاکسی‌ها نیز برای رعایت طرح فاصله گذاری تنها سه مسافر سوار خواهند شد و برای ایجاد فاصله میان رانندگان تاکسی و مسافران نیز طلق هایی نصب شده است که در مرحله اول این جداسازی بر روی سه هزار دستگاه تاکسی اجرایی شده است. در مترو نیز نشانه‌های فاصله گذاری بر روی پله‌های برقی، راه روهای مترو و ایستگاه‌ها و داخل واگن‌ها انجام شده و به جز ضدعفونی کردن قطاهار، ایستگاه‌ها و پایگاه‌ها در چندین نوبت، مدیران مترو از شهروندان درخواست کردند که به برچسب‌های فاصله گذاری شده توجه کنند.

۴۷۲۳۲ کد خبر 1375145

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی شهرداری تهران ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم

یک شهروند عراقی فیلمی از عبور قطار از فاصله نزدیک به خانه‌ها منتشر کرده است و با تعجب می‌گوید: ای مردم! این خانه‌ها چطور و با چه مجوزی روی ریل ساخته و فروخته شده‌اند؟ فقط ببینید قطار چطور از کوچه‌ها عبور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم