Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بهبودی قطعی ۲۴۹ نفر از مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.

فرزین رضاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و  ۴۴۹ نمونه آزمایش ابتلا به ویروس کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۷۱۲ مورد مثبت و ۷۲۰ مورد نیز منفی  اعلام شده است.

 وی تعداد مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان را در سقز ۱۹۸ مورد، در  بانه  ۱۱۱، سنندج  ۱۷۱، در  کامیاران  ۱۹  نفر، در قروه ۵۴ نفر، در مریوان ۳۷ نفر، دیواندره ۳۴ مورد، بیجار ۳۶ نفر، در دهگلان ۴۱ و در سرواباد ۱۱ عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: از ابتدای شیوع این بیماری در استان تاکنون ۲۴۹ نفر بهبودی قطعی یافته‌اند.

رضاعی با بیان اینکه آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا در استان را ۸۶ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲۸ نفر در سقز، ۱۴ نفردر قروه، ۱۳ نفر در  بانه، ۱۱ نفر در سنندج، در مریوان و کامیاران در هر کدام پنج نفر، در بیجار ۶ نفر و در دیوانده چهار اعلام شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای گسترش این بیماری در استان تاکنون یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۳۱ نفر معادل ۸۸.۸۶ درصد جمعیت استان غربالگری شده‌اند.

رضاعی خطاب به شهروندان کردستانی توصیه نمود: جهت قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از بیماری، فاصله اجتماعی را رعایت کرده و نسبت به ارزیابی وضعیت خود و نیز غربالگری بهتر بیماری، از طریق تماس با ۴۰۳۰ و یا تکمیل پرسشنامه سامانه salamat.gov.ir اقدام نمایند.

جان باختگان کرونا در کشور به ۴۲۳۲ نفر رسید
به گزارش فارس، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۶۸۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۴۲۳۲ نفر رسید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان کرونا تت مبتلایان به کرونا کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی‌دوست ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکی از این افراد که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال یافت.

وی بیان داشت: نجات گران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به این افراد دسترسی یافته و آنها را به محل امن انتقال دادند.

کد خبر 6095115

دیگر خبرها

  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود