Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:16:39 GMT

قدردانی از بارسا و اسپانیا پس از شکست کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۶۳۹

قدردانی از بارسا و اسپانیا پس از شکست کرونا

روشتو رچبر که درگیر ویروس کرونا بود، توانست بر آن پیروز شود و این روزها در خانه قرنطینه است.

به گزارش "ورزش سه"، روشتو رچبر سنگربان سابق تیم ملی ترکیه و باشگاه های فنرباغچه، بارسلونا و بشیکتاش که مدتی با بیماری کرونا دست به گریبان بود، در نهایت توانست از شرایط بحرانی خارج شود و این روزها در خانه، مراحل نهایی بهبودی خود را پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشتو برای مدتی شرایطی بغرنج داشت و نزدیک بود جانش را نیز از دست بدهد ولی بالاخره توانست بر کرونا پیروز شود. در این مدت باشگاه بارسلونا با انتشار پیام هایی به روشتو و خانواده اش دلگرمی می داد و حالا او از این قضیه ابراز قدردانی کرده است.

 

 

 

 

روشتو به آاس گفت:« خدا را شکر که دوره خطرناک بیماری سپری شد. مقطعی پرتنش و طولانی را پشت سر گذاشتم ولی حالا بهترم و در خانه قرنطینه هستم. روز به روز بهتر می شوم و باید بگویم که این ویروس، پیر و جوان نمی شناسد و با کسی شوخی ندارد. در هر سنی که باشید، ممکن است به این ویروس مبتلا شوید و شرایط تان خطرناک شود. همه باید مراقب باشند. افراد سیگاری دوران سختی را در این بیماری پشت سر خواهند گذاشت ولی خوشبختانه من چند سال پیش سیگار را کنار گذاشتم.»

 

روشتو ادامه داد:« مدیر ارتباطات بارسلونا در این مدت با من تماس داشت و به من می گفت که جوزپ بارتومئو(رئیس) همواره جویای احوال من است. از بارسلونا و از مردم اسپانیا تشکر می کنم که برایم انرژی مثبت فرستادند و همواره در قلب من جای خواهند داشت. برای اسپانیا که درگیر این بیماری است نیز آرزوی روزهای بهتری می کنم.»

 

روشتو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روی خرید لامین یامال اصرار دارد. جدایی کیلیان امباپه حفره بزرگی در خط حمله تیم فرانسوی ایجاد خواهد کرد که از هم اکنون برای یافتن جانشینی مناسب برای او دست به کار شده اند.  

اولین موردی که پاریسی ها در ذهن دارند نیز یامال است. مارکا قبلاً در ابتدای ماه مارس گزارش داده بود که پی اس جی پیشنهادی هنگفت برای مهاجم بارسا ارائه کرده است که توسط هیئت مدیره باشگاه کاتالان رد شده است. این خبر بعداً توسط خوان لاپورتا تأیید شد.

شب گذشته لوپاریزین بار دیگر ادعا کرد که پی اس جی ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

طبق ادعای مارکا، این خبر باعث نشده تا مسئولان بارسا دچار هراس شوند چرا که خیالشان از یامال راحت است. حتی مشکلات مالی نیز سبب نشده تا لحظه ای به فروش یامال فکر کنند. یامال تا 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد و فروشی نیست. پاریس نیز اگر یامال را می خواهد، فقط یک راه دارد: پرداخت بند فسخ یک میلیاردی.

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند