Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@00:47:43 GMT

تغییرات جدید در معاملات سهام بورسی و فرابورسی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۷۶۷

تغییرات جدید در معاملات سهام بورسی و فرابورسی

سازمان بورس در آخرین جلسه هیات مدیره با حضور محمدی، تغییرات جدید و مهمی در معاملات سهام بورسی و فرابورسی و برای نحوه بازگشایی نماد ، حجم مبنا و... تصویب کرد که از دوشنبه اجرا می شود.

 

به گزارش پول نیوز، در حالی تغییر و تحول مدیریتی سازمان بورس با تایید استعفای شاپور محمدی و حضور با احتمال زیاد قالیباف اصل وارد مرحله تازه و منتظر جلسه شورای عالی بورس شده که هیات مدیره سازمان بورس در آخرین جلسه هیات مدیره با حضور محمدی، اقدام به ابلاغ تغییرات اساسی مهم در نحوه معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییرات که عصر دیروز به شرکت های بورس و فرابورس ابلاغ شده در همان بدو اعلام با موجی از انتقادات و موضع گیری های منفی فعالان همراه شده ولی قرار است از دوشنبه آینده 25 فروردین اجرا شود.

براساس این گزارش، توقف نماد شرکت های با نوسان 20 درصدی به جای 60 دقیقه به یک روز ، حدف اختیاری بودن و اجباری شدن شفاف سازی ها همراه با اعلام دقیق دلایل نوسان با احتمال حجم مبنای دو برابری برای 10 روز، افزایش توقف نماد برای کنفرانس اطلاع رسانی از 2 روز 4 روز و در صورت عدم اعلام دلایل منطقی افزایش 3 برابری حجم مبنا برای 10 روز ، اعمال حجم مبنا برای شرکت های دارای بازار گردان، از جمله تغییرات مهم است.

تغییرات در سهام شرکت های بورسی

تغییرات در سهام شرکت های فرابورسی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان بورس شاپور محمدی قالیباف شرکت های بورسی حجم مبنا تغییرات در سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J۶-۴۶۰ را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. - اخبار بازار -

برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است.
حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:
• پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:
سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.
• می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.
عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.
• برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.
برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
ضمن اینکه:
• در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.
• معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل