Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@22:11:41 GMT

اجرای طرح اتوبوس‌های دربستی از فردا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۷۷۳

اجرای طرح اتوبوس‌های دربستی از فردا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: طرح اتوبوس و مینی‌بوس‌های دربستی به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از فردا (۲۳ فروردین ماه) در پایتخت اجرا خواهد شد.

  محمود ترفع با بیان اینکه تمامی خطوط شرکت واحد فعالیت خود را از فردا (۲۳ فروردین‌ماه) با تمامی ظرفیت موجود انجام می‌دهند، توضیح داد: فعالیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی جدا از فعالیت ناوگان شرکت اتوبوسرانی است و هیچ‌گاه این طرح در اتوبوس‌های بخش خصوصی و شرکت واحد اجرا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت استارتاپی نرم افزاری به نام «به همراه» طراحی کرده است که شهروندان با مراجعه به سایت behamrah.ir  و نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود می‌توانند تعدادی مسیر پر ازدحام به همراه ساعت حرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌ها را مشاهده و درنهایت یک صندلی در سرویس مورد نظر خود را رزرو کنند. شهروندان باید هزینه صندلی را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند و رأس ساعت انتخاب شده در مبدأ حضور داشته باشند.

به گفته ترفع، این طرح مشابه فعالیت اسنپ و تپسی است اما در ظرفیت بزرگ‌تر و اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های تحت تملک این استارتاپ.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اجرای این طرح از روز شنبه (۲۳ فروردین ماه) به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به حضور دوم سوم کارمندان در محل کار خود پیش‌بینی می‌شود که از روز شنبه ناوگان اتوبوسرانی تهران با اوج تقاضا روبرو شود.

وی ادامه داد: فردا شرکت واحد اتوبوسرانی با ظرفیت کامل به شهروندان سرویس رسانی خواهد کرد و این استارتاپ هم در کنار ناوگان اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از ازدحام داخل اتوبوس‌ها فعالیت می‌کند.

ترفع درباره علامت‌گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی توضیح داد: با توجه به کمبود زمان، فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی اتوبوس‌های خط تندرو علامت گذاری شده است و از تمامی شهروندان درخواست داریم که به منظور حفظ سلامت خود در سایر اتوبوس‌ها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها، سوار اتوبوس‌ها نشوند و منتظر اتوبوس بعدی بمانند./ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی فاصله گذاری اجتماعی اتوبوسرانی تهران مینی بوس ها اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم