Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:09:56 GMT

گردنه سخت‌گذر الماس جاده اردبیل ، گیلان حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۹۶۹

گردنه سخت‌گذر الماس جاده اردبیل ، گیلان حذف می‌شود

داود شایقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرای این پروژه حیاتی ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در سال جاری از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهوری به استان تخصیص یافته و عملیات اجرایی آن تابستان امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث تونل گردنه سخت و بلند الماس در جنوب استان اردبیل یکی از آرزوهای دیرینه مردم خلخال برای سهولت در  تردد به استان گیلان در فصول سرد سال و زمان بارش برف است، اظهارداشت: استاندار اردبیل توجه ویژه‌ای به اجرای این پروژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های راه‌سازی بزرگ و مهم منطقه جنوب استان اردبیل مورد توجه استانداری اردبیل است، گفت: در کنار اجرای این پروژه تامین اعتبار لازم جهت ادامه عملیات اجرایی پروژه احداث  راه اصلی خلخال ،کلور ، درام  به منجیل نیز جزو اولویت‌های  کاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

شایقی در زمینه اولویت طرح‌ها و پروژه‌های استان و ضرورت تکمیل آنها افزود: در کنار تکمیل راه‌آهن اردبیل به عنوان اولویت اصلی،  احداث بزرگراه، احداث بیمارستان، توسعه و تجهیز امکانات در بخش کشاورزی بویژه سامانه آبیاری نوین و تکمیل طرح‌های آب و خاک و همچنین توجه به زیرساخت‌ها در بخش شهرک‌های صنعتی و کمک به اجرای طرح‌های فرهنگی در اولویت قرار دارد.

او تشریح کرد: در کنار تکمیل راه‌آهن اردبیل تا تیرماه سال ۱۴۰۰ احداث و افتتاح سالانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه و احداث پنج پیست اسکی و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در بخش‌های مختلف بویژه در بخش راه‌سازی در سال جاری مدنظر دستگاه‌های مختلف اجرایی استان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل بارش برف بخش کشاورزی راه آهن رییس جمهوری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان