Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی  با اشاره به منویات ولی فقیه مسلمین در سخنرانی روز نیمه شعبال امسال گفت: طبق تاکید رهبری انفاق و احسان می‌بایست بیش از پیش توسط آحاد امت اسلامی رواج یابد و رسانه‌ها نیز لازم است در انعکاس برازنده مهربانی مردم اهتمام داشته و آیینه اخبار مهربانانه و مومنانه مردم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فرمایشات نیمه شعبان رهبر انقلاب اسلامی مثل همیشه چراغ راه ولایتمداران است و می‌طلبد تا در این رستا اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز با راه‌اندازی رزمایش مومنانه، همدلی عمومی را فرهنگ‌سازی کنند

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی  با اشاره به این جمله کلیدی رهبری مبنی بر اینکه انتظار اقدام و عمل است نه بی‌عملی و نشستن و چشم به در دوختن، گفت: اساس تشکیل جامعه مهدوی قسط و عدالت و معرفت است که نقش رسانه‌‌ها در تبیین و پیگیری این موارد تعیین‌کننده و حائز اهمیت است.
محمدیان با تقدیر از فعالیت ایثارگرانه اصحاب رسانه‌های استان در زمینه مدیریت و مقابله با کرونا خواستار انعکاس بهینه و تجلی بیشتر اخبار بشارت بخش و امیدوارکننده از اقدامات ارزشمند مردم و مسئولان در رسانه‌ها در روزهای اخیر شد.   او تصریح کرد: بیمه بسیاری از خبرنگاران فعال و فعالان رسانه‌ای همچنان معطل مانده و هیچگونه اقدام عملی و عینی خاصی به منظور حمایت از معیشت رسانه‌نگاران و بهبود وضع مطبوعات در این ایام پساکرونایی نشده است.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصحاب رسانه اقدام و عمل رزمایش رسانه رسانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی