Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح ساز و کار ساماندهی باجه‌های گل و مطبوعات پایتخت در سال ۹۹ گفت: باجه‌های گل و مطبوعات پایتخت از دهه ۶۰ در پایتخت مشغول به فعالیت هستند تا شهروندان بتوانند به شکلی آسان‌تر اقلام مورد نیاز خود را از این باجه‌ها تهیه کنند و از ابتدا واگذاری این باجه ها به گونه‌ای بود که از اقشار خاصی حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به تقسیم بندی باجه های گل و مطبوعات  افزود: با توجه به گذشت چند دهه از فعالیت باجه‌های گل و مطبوعات در پایتخت شکل دریافت اجاره به همان شکل ناچیز ابتدایی بود که بر همین اساس ما در شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران را برای ساماندهی دریافت اجاره بهای باجه‌ها بررسی کردیم و بر اساس مرغوبیت مکانی باجه‌های گل و مطبوعات  به ۳ دسته تقسیم بندی شد.

بیشتر بخوانید: نرخ کرایه کیوسک‌های گل و مطبوعات شهرداری تهران در سال ۹۹ مشخص شد 

نوری ادمه داد: برای ساماندهی باجه‌های گل و مطبوعات در سال ۹۹، قرارداد‌های آن‌ها به شکل سالیانه تمدید می‌شود و شکل دریافت اجاره نیز به شکل ماهیانه است و باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل فعالیت چند دهه‌ای قشر خاصی از افراد در باجه‌های گل و مطبوعات این امکان برای شهرداری تهران فراهم نبود که بخواهد باجه‌های گل و مطبوعات را به مزایده بگذارد.

او در تشریح رتبه بندی باجه‌های گل و مطبوعات گفت: شکل رتبه بندی به این شکل نیست که اگر باجه گل و مطبوعاتی در بالای شهر تهران باشد درجه ۱ محسوب شود و باجه‌های جنوب شهر درجه ۳ باشند، زیرا ملاک رتبه بندی تراکم جمعیت در مناطق است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: جلسه‌های خوبی با حضور مسئولان شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با صنف باجه‌های گل و مطبوعات سطح پایتخت برگزار شد و قرار است در سال ۹۹ نیز از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری تهران این باجه‌ها زیبا سازی شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران سال ۹۹ باجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟