Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی از دریافت موافقت واشنگتن برای ارسال کمک بشردوستانه به ایران خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی، یک مقام وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که این کشور موافقت آمریکا برای ارسال تجهیزات و کالا‌های پزشکی به ایران از طریق یک مجوز ویژه را دریافت کرده و احتمالا ماه آینده میلادی ارسال این کمک آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، کره جنوبی روز دوشنبه هفته جاری از آمریکا یک مجوز دریافت کرده که طبق آن امکان ارسال کمک بشردوستانه به ایران هموار شده است.

این مقام وزارت خارجه کره جنوبی که نخواست نامش فاش شود، به یونهاپ گفت: «شرکت‌ها و بانک‌های ما باید اسناد مورد نیاز را آماده کنند و ما فکر می‌کنیم که یک ماه دیگر ارسال کمک‌ها آغاز شود».

در حال تکمیل

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، موافقت واشنگتن برای کمک به ایران ، ویروس کرونا ، ویروس کرونا در ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران ارسال کمک کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت

 اربابی گفت: حدود ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ۳۸۴ هزار نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خراسان جنوبی تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گفته وی هم استانی‌ها برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم