Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان گفت: به مناسبت سالروز ولادت منجی عالم 12 هزار ماسک بهداشتی از سوی شهرداری و شورای شهر در سطح شهر دوگنبدان توزیع شد.

احمد روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت تعداد 12 هزار ماسک بهداشتی از سوی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان  در سطح شهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان با بیان اینکه این تعداد ماسک بهداشتی با هدف مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهر توزیع شد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون شهرداری دوگنبدان در راستای مقابله با بیماری کووید_ 19 و به منظور اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا تا کنون اقدامات بی‌نظیری را انجام داده است.

 

وی اذعان کرد: شهرداری دوگنبدان در راستای مقابله با بیماری ویروس کرونا و به جهت سلامت شهروندان به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد سطح شهر است.

روانبخش عنوان کرد: شهرداری دوگنبدان  از زمان انتشار ویروس کرونا، نسبت به ضدعفونی و پاکسازی تمام بوستان‌ها، مبلمان شهری معابر و مکان‌های پرتردد  سطح شهر اقدام کرد و این کار با جدیت بیشتر همچنان در دستور کار قرار دارد.

 

 

مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان بیان کرد:  با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری‌ دوگنبدان، ضدعفونی معابر شهری با جدیت همچنان در دستور کار است و برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

 

او با بیان اینکه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی، از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت خودداری کنند تا شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم، تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی مهم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و مردم باید با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی به مسئولان برای ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

 

 به گزارش فارس،  همزمان با فرا رسیدن  نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج)، کارناوال شادی گروه شهرداری دوگنبدان اقدام به اجرای سرود و شادی در محله‌های شهر کرد.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران توزيع 12 هزار ماسك شهرداري نيمه شعبان شهرداری دوگنبدان شهر دوگنبدان ویروس کرونا سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 حامیان فلسطین و مخالفین نسل کشی اسرائیل در غزه، در شیکاگو کارناوال خودروی عظیمی راه انداختند. تصاویر این کارناوال را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟