Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کمیسیون ملی بهداشت چین امروز جمعه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته فوت یک نفر و ابتلای 42 مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، مقامات بهداشتی چین همچنین اعلام کردند از مجموع 42 مورد شناسایی شده در 24 ساعت گذشته، 38 مورد آن وارداتی و کسانی بودند که از کشورهای دیگر به چین سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش می افزاید همچنین در شبانه روز گذشته 47 فرد ناقل خاموش مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند که تمامی آنها از خارج به چین سفر کرده اند.
آمارها حاکی است شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به 81 هزار و 907 تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و 336 تن رسیده است در حالی که گزارش شده است شمار ناقلان خاموش هم به یک هزار و 97 تن رسیده است.
کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد با مرخص شدن 85 بیمار دیگر در شبانه روز گذشته در چین، شمار کل درمان شدکان در این کشور به 77 هزار و 455 تن رسیده است.
شمار مبتلایان هم در تایوان، هنگ کنگ و ماکائو نیز به یک هزار و 398 تن و تعداد جان باختگان هم به 9 نفر رسیده است در عین حال گزارش شده که درمان شدگان این سه منطقه اداری در چین تا کنون به 383 تن رسیده است.

«وضعیت اضطراری» هم شمار کرونایی ها ژاپن را کاهش نداد
شبکه خبری «ان اچ کی» ژاپن گزارش کرد به رغم اعلام وضعیت اضطراری در 7 نقطه از ژاپن، نشانه ای از کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا دیده نمی شود.
"ان. اچ. کی" روز جمعه خاطر نشان کرد که شمار افرادی که در ژاپن به کرونا مبتلا شده اند به بیش از 5 هزار نفر رسیده است و «وضعیت اضطراری تغییری در شرایط موجود نداده است» و خطر کماکان در کمین است.
همزمان بانک مرکزی ژاپن در بیانیه ای از وضعیت نامطلوب سامانه های مالی، بانکی و تجاری در سومین اقتصاد بزرگ دنیا خبر داد و افزود: همه گیری «بدترین شرایط» را از یک دهه قبل تاکنون برای اقتصاد این کشور بوجود آورده است.
دولت ژاپن بسیار امیدوار است با اعلام وضعیت اضطراری، بستن درهای بسیاری از مکان های عمومی، کاهش ارتباطات، اجرای طرح های فاصله گذاری و ضد عفونی مناطق بتواند جلوی شیوع گسترده ویروس کرونا را بگیرد و از رکود شدید اقتصادی جلوگیری کند.
اعلام وضعیت اضطراری از سوی دولت مرکزی به فرمانداری های محلی در ژاپن اقتدار قانونی بیشتری داده است تا از مردم بخواهند در خانه بمانند و فعالیت های تجاری را متوقف کنند.
برخی از کشورها تدابیر اجرایی خود را الزامی کرده اند و اگر افراد آنها را اجرا نکنند جریمه می شوند حتی تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند اما ژاپن امیدوار است با توجه به سنن قدیمی کشور مبنی بر «احترام به قانون»، مردم مقررات را جدی تلقی کنند.
کاهش تقاضا و مصرف، پایین آمدن میزان سفارش کالا، بسته شدن کارخانه های خودروسازی، وضعیت نابسامان تجارت بین المللی پس از شیوع کرونا و رکود در بخش گردشگری شرایط را برای اقتصاد ژاپن سخت تر کرده است.
ژاپن یک بسته محرک یک هزار میلیارد دلاری برای جلوگیری از رکود اقتصادی تخصیص داده است اما دولت حتی این اقدام را برای برون رفت از رکود تدریجی اقتصادی کافی نمی داند.

ژاپن/استان های بیشتری خواستار اجرای وضع فوق العاده هستند
فرماندار کیوتو پایتخت سابق ژاپن و یکی از مکان‌های گردشگری مهم این کشور روز جمعه پیوستن به وضع فوق العاده را خواستار شد که پیش از این در مقابله با همه گیری ویروس کرونا در هفت منطقه دیگر این کشور از جمله توکیو و اوزاکا اعلام شده بود.

به صفر رسیدن موارد ابتلا در شهر دائگو کره جنوبی
شهر دائگو کره جنوبی که زمانی کانون اصلی ویروس کرونا در خارج از چین بود، روز جمعه برای اولین بار از اواخر فوریه گزارش داد که هیچ مورد جدیدی از آلودگی وجود ندارد و این در حالی است که میزان ابتلا در کشور کاهش یافته است.
تا به امروز ابتلا بیش از 6800 نفر در دائگو تأیید شده است که بیش از نیمی از کل موارد ابتلا یعنی 10450 در کل کره جنوبی است.
مقامات بهداشتی کره جنوبی گفتند که جمعه 27 مورد جدید از آلودگی در این شهر ثبت کردند که این میزان روزانه کمترین رقم از زمان اوج شیوع با بیش از 900 مورد ابتلا در 29 فوریه است.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها کره جنوبی همچنین از چهار مورد مرگ دیگر به دلیل ابتلا به کووید 19 خبر داد و به این ترتیب شمار کل قربانیان کرونا در کره جنوبی به 208 نفر می‌رسد.
مقامات اعلام کردند "آخرین بیمار" عضو یک فرقه در دائگو در جنوب شرقی این کشور است، که حدود 200 هزار نفر عضو دارد. همه این افراد غربالگری شدند.
در پاسخ به شیوع گسترده در ماه فوریه، سئول برنامه غربالگری، فاصله گذاری اجتماعی و اعمال کنترل مرز‌ها را اجرا کرد.
 
پکن باردیگر اتهامات واشنگتن را رد کرد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، جائو لی جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت کشورش به مناسبت‌های متعدد برای ارتباط با آمریکا تلاش و جدول زمانی برای آن پیشنهاد کرده و هیچ گونه اطلاعاتی را در خصوص کرونا پنهان نکرده است.
جائو لی جیان گفت: «ادعای پنهانکاری چین و شفاف نبودن این کشور صحّت ندارد. بار‌ها برای ارتباط با آمریکا و پیشنهاد جدول زمانیِ مفصّل تلاش کردیم. از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان جهانی بهداشت را از این موضوع آگاه و در عرصه بین المللی همکاری و به دیگر کشور‌های آسیب دیده کمک کردیم و همه این‌ها را در سریعترین زمان ممکن انجام دادیم و این چیزی است که جامعه بین المللی در سطح گسترده‌ای به آن اذعان کرده است. چین یک کانال ارتباطی برای آمریکا فراهم کرده است تا این کشور، اطلاعات و گزارش‌های مربوط به کرونا را بدون هرگونه مانع دریافت کند.»
 
50 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در تایلند
به گزارش خبرگزاری رویترز مقامات بخش بهداشت و درمان تایلند، از 50 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و یک مورد جدید مرگ بر اثر این ویروس در این کشور خبر دادند.
 
نخستین مورد آلودگی به ویروس کرونا در یمن
به گزارش خبرگزاری فرانسه از دبی، یمن از نخستین مورد آلودگی به ویروس کرونا خبر داد.
 
119 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در فیلیپین
به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت فیلیپین از 119 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
این وزارتخانه همچنین از جان باختن 18 نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا در فیلیپین خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان: 609 شهروند به ویروس کرونا مبتلایان هستند
وزارت بهداشت لبنان شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در این کشور 609 نفر اعلام کرد. آزمایش کرونا 27 نفر در شبانه روز گذشته مثبت بود و با این حساب تاکنون 609 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. براساس این اطلاعیه؛ 67 نفر از مبتلایان به این ویروس بهبود یافتند و 20 نفر هم جان باختند.

خودداری شهروندان امریکایی و اروپایی ساکن بیروت از بازگشت به کشورشان
شهروندان امریکایی و اروپایی ساکن بیروت از بیم ابتلا به کرونا حاضر به بازگشت به کشورشان نیستند.
شهروندان امریکایی و اروپایی ساکن بیروت در صفحات شخصی خود در فضای مجازی اعلام کردند: خدمات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه دولت لبنان در مقابله با کرونا بسیار موثر از کشور‌های آنهاست.
سفارت امریکا در لبنان هم با صدور اطلاعیه‌ای و ارسال پیغام به شهروندانش در این کشور اعلام کرده پروازی را برای بازگشت این شهروندان به امریکا آماده کرده است.
شهروندان امریکایی ساکن لبنان هم ضمن تمجید از عملکرد نظام بهداشتی این کشور گفتند: به خاطر نبود بیمه‌های درمانی اگر به امریکا بازگردنند و به کرونا مبتلا بشوند قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی نخواهند بود.
این در حالی است که از پنج روز قبل روند بازگشت لبنانی‌های خارج از این کشور به وطنشان آغاز شده است.
 
شمار قربانیان کرونا در اندونزی به بیش از  سه هزار  نفر رسید
، شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در اندونزی از سه هزار و 290 نفر فراتر رفته است. آمار خسارات وارده به مالزی و سنگاپور و فیلیپین متفاوت است. ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در ویتنام و کامبوج به شدت کاهش یافته و در مقابله با کرونا، باعث امیدواری شده است.

افزایش تعداد مبتلایان در هند
وزارت بهداشت هند در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد تعداد افرادی که آلودگی آن‌ها در 24 ساعت گذشته به ویروس کرونا تایید شده است با 678 مورد افزایش در مجموع به 6 هزار و 412 نفر رسیده است.
 ارقام دیروز، 540 مورد افزایش نشان میداد و تعداد مبتلایان از 5 هزار و 194 نفر به 5 هزار و 734 نفر رسیده بود.
وزارت بهداشت هند اعلام کرد اکنون، 5 هزار و 709 نفر در کشور به کرونا مبتلا هستند، 504 نفر بهبود یافته اند و 199 نفر جان سپردند.
 
سه مورد فوت در میان عراقی های مقیم خارج
وزارت امور خارجه عراق از ثبت سه مورد فوت و ابتلای 12 نفر به بیماری کرونا در میان عراقی‌های مقیم خارج خبر داد.
احمد الصحاف سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه خبری السومریه نیوز قرار گرفت اعلام کرد: در بین عراقی‌های مقیم خارج سه مورد فوت یکی در انگلیس، دومی در المان و سومی در عربستان سعودی و 12 مورد ابتلا ثبت شده است که 4 نفر از مبتلایان در آلمان، 3 نفر در اردن، 4 نفر در عربستان و یک نفر در مالزی هستند.

ابتلای 9 نفر دیگر به کرونا در اربیل
وزارت بهداشت اربیل در کردستان عراق از مشاهده 9 مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.
وزارت بهداشت اربیل در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار السومریه نیوز قرار گرفته اعلام کرد: «نتایج آزمایش 9 نفر دیگر شامل شش زن و سه مرد در اربیل مثبت اعلام شده است».
در این بیانیه آمده است: «هفت نفر از مبتلایان کسانی هستند که چند روز پیش در مجلس عزا در استان شرکت کرده بودند».
 
ابتلای 136 نفر دیگر به کرونا در قطر
وزارت بهداشت قطر از ابتلای 136 نفر دیگر به کرونا در این کشور خبر داد.

آغاز منع کامل آمد و شد در اردن
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد منع کامل آمد و شد 48 ساعته در اردن در چارچوب مقابله با کرونا آغاز شد و تا صبح روز یکشنبه آینده ادامه خواهد یافت.

آغاز قرنطینه کامل استان مسقط
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد پلیس سلطان نشین عمان اجرای قرنطینه کامل استان مسقط را از امروز تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.
وزارت بهداشت سلطان نشین عمان از ابتلای 27 مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و افزود شمار مبتلایان در عمان به 484 نفر رسیده است.
 
تعداد مبتلایان به کرونا در عربستان به سه هزار و 300 نفر رسید
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم‏، وزارت بهداشت عربستان از ثبت 355 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد که با احتساب این تعداد‏، آمار مبتلایان به این بیماری به سه هزار و 300 نفر رسید و 44 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.
 
افزایش آمار مبتلان به کرونا در پاکستان
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: شمار بیماران کرونایی پاکستان از مرز 4600 نفر گذشت.
وزارت بهداشت پاکستان شمار افرادی که ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا تایید شده است را 4 هزار و 612 نفر اعلام کرد.
به گفته منابع خبری جان باختگان ناشی از کرونا در پاکستان طی 24 ساعت گذشته به 67 نفر افزایش یافته است و بیش از 700 بیمار کرونایی در پاکستان به طور کامل بهبود یافتند.
منابع خبری افزودند: در حال حاضر 3837 بیمار در مراکز درمانی سراسر کشور تحت درمان هستند که از این میان وضعیت 31 نفر وخیم گزارش شده است. ایالت پنجاب پاکستان با 2279 مورد ابتلا به کرونا پیشتاز است و بعد از آن ایالت‌های سند، خیبرپختونخوا، بلوچستان و گلگت بلتستان به ترتیب بیشترین تعداد بیماران کرونایی را دارند.
این درحالی است که مسئولان دولت پاکستان از جمله "عمران خان" نخست وزیر این کشور روز گذشته از احتمال افزایش ناگهانی شمار مبتلایان کرونا در پاکستان به 50 الی 70 هزار نفر طی 20 روز آینده خبر داده و از ظرفیت کم بیمارستان‌های این کشور برای مقابله با این بحران ابراز نگرانی کردند. پاکستان برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا ممنوعیت پرواز‌های داخلی و خارجی را تمدید کرده است.
 
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در افغانستان
سی و هفت نفر دیگر در افغانستان به ویروس کووید - 19 مبتلا شدند.
وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: سی و هفت فرد آلوده به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در یازده استان افغانستان از جمله کابل شناسایی شدند و شمار افراد مبتلا به بیماری کووید نوزده به پانصد و بیست ویک نفر افزایش یافت. شمار فوتی‌های این بیماری شانزده نفر و شمار بهبود یافتگان سی و دو نفر اعلام شده است.
از سوی دیگر وزارت بهداشت درمان افغانستان با کمبود شدید تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با کرونا روبروست.
وزیر بهداشت و درمان افغانستان گفته است که بیمارستان‌های این کشور به یک میلیون کیت تشخیص نیاز فوری دارند.
امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری افغانستان نیز گفته است اولویت دولت این کشور در شرایط کنونی مقابله با قحطی و کمبود عمومی مواد غذایی با ادامه بیماری کرونا است.
از سوی دیگر اداره زندان‌های دولت افغانستان اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا بیش از سه هزار زندانی (به جز زندانیان طالبان) در هفته‌های اخیر از زندان آزاد شدند.

قزاقستان وضع اضطراری را تا پایان ماه آوریل تمدید می کند
به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از اینترفاکس، قزاقستان وضع اضطراری را در این کشور به علت شیوع ویروس کرونا تا پایان ماه آوریل تمدید خواهد کرد.
 
مقررات منع آمد و شد در همه استان‌های سوریه همچنان در جریان است
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه‏، مقررات منع رفت و آمد در همه شهر‌های سوریه از ساعت 6 عصر تا 6 صبح برقرار است. این محدودیت شامل فعالیت‌هایی که از مقررات منع رفت و آمد مستنثی شده بودند‏، نمی‌شود و فعالیت موسسات خدماتی و بهداشتی‏، بخش‌های تولیدی، بخش‌های تامین نیاز‌های اساسی شهروندان‏، خودرو‌های حامل مواد غذایی و سوخت همچنان ادامه دارد.
 
دولت سوریه 19 مورد آلودگی به ویروس کرونا را در این کشور ثبت کرد
به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از ریانووستی، روسیه اعلام کرد دولت سوریه 19 مورد آلودگی به ویروس کرونا را در این کشور ثبت کرد.
 
افزایش مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی به 10095 نفر
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به بیش از 10 هزار مورد رسید.
به نقل از سایت عرب 48، وزارت بهداشت رژیم اسرائیل صبح امروز جمعه اعلام کرد: با ثبت 127 مورد جدید، شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 10095 نفر رسید که 125 نفر از آنها با دستگاه تنفسی مصنوعی نفس می‌کشند.
این وزارتخانه افزود: وضعیت 164 نفر از مبتلایان وخیم است.
وزارت بهداشت رژیم اسرائیل همچنین اعلام کرد که شمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا به 92 نفر رسید.
به گفته این وزارتخانه، 6582 نفر از مجموع مبتلایان در خانه و 721 در بیمارستان ها و 941 نفر در هتل‌ها در حال درمان هستند. 1061 نفر از مجموع مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته اند.

کمک 71 میلیون یورویی اروپا به فلسطین برای مبارزه با کرونا
اتحادیه اروپا پنجشنبه شب اعلام کرد که 71 میلیون یورو برای مقابله با کرونا به فلسطین کمک می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، اتحادیه اروپا در بیانیه ای از اقدامات پیشگیرانه فلسطین برای مقابله با کرونا استقبال کرد.
در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: اروپا چالش های فلسطین را در خصوص اجرای اقدامات لازم برای مقابله با کرونا از جمله چالش های پیچیده در نوار غزه که در محاصره است، درک می کند.
اتحادیه اروپا در این بیانیه افزوده است: بسته کمک های اروپا که شامل کمک های بشردوستانه می شود، برای حمایت از برنامه های فلسطین در راستای مقابله با کروناست.
در همین پیوند «سوین کوهن فن بورگسدورف» نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین، گفت: شیوع کرونا یک وضع فوق العاده بین المللی و بی سابقه در حوزه بهداشت به شمار می آید که پیامدهایی در عرصه اجتماعی و اقتصادی دارد و اکنون زمان آن رسیده که ملت ها با هم در برابر این ویروس متحد شوند.
وی افزود: اتحادیه اروپا درک می کند که فلسطینی ها نیز مانند اروپایی ها و بسیاری کشورها، از این ویروس متأثر می شوند و این اقدام به فلسطین برای مبارزه با تأثیرات اقتصادی و اجتماعی این ویروس همه‌گیر کمک می کند.
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین همچنین گفت: پیام اتحادیه اروپا به فلسطین این است که ما شما را در نبرد علیه کووید– 19 تنها نمی گذاریم.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین به 263 نفر رسیده و یک نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته است.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا آسیا مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا شمار مبتلایان به ویروس کرونا مورد آلودگی به ویروس کرونا ویروس کرونا در این کشور آلودگی به ویروس کرونا گزارش خبرگزاری رویترز برای مقابله با کرونا کشور خبر شهروندان امریکایی اتحادیه اروپا نفر از مبتلایان 24 ساعت گذشته ابتلا به کرونا ویروس کرونا وضعیت اضطراری نفر رسیده وزارت بهداشت بیانیه ای تن رسیده کرونا مبتلا اعلام کردند بین المللی روز گذشته کره جنوبی سه هزار روز جمعه نفر دیگر نفر رسید یک نفر بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان