Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سمای کرمان گفت: «اقلام تهیه‌شده از بالغ بر 200 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده توسط مدارس و آموزشکده سمای کرمان، میان سیل‌زدگان منطقه محروم جازموریان توزیع شد.»

مجید خزاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با اشاره به پیشتازی سمای کرمان در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان جازموریان اظهار کرد: «با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، محموله تهیه‌شده از کمک‌های نقدی مدارس و آموزشکده سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جنوب استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «این محموله شامل ظروف آشپزخانه، مصالح و لوازم مورد نیاز برای ساخت سرویس بهداشتی، آرد و دیگر اقلام خوراکی بوده است.»

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان عنوان کرد: «به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر، انتقال کمک‌ها با مشقت زیادی صورت گرفت اما با عنایت و لطف خدای متعال، اقلام تهیه‌شده در دورترین نقاط منطقه سیل‌زده جازموریان، بین اهالی نمداد و سایر روستاهای محروم توزیع شد.»

خزاعی با قدردانی از همکاری همه‌جانبه تمام مدارس عنوان کرد: «با وجود تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان خادمیار نوجوان رضوی مانند همیشه در صحنه حاضر بودند و در بسته‌بندی اقلام خریداری‌شده همکاری داشتند.»

انتهای پیام/4103/

کمک‌های سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جازموریان قرار گرفت کمک‌های سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جازموریان قرار گرفت کمک‌های سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جازموریان قرار گرفت کمک‌های سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جازموریان قرار گرفت کمک‌های سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جازموریان قرار گرفت کمک‌های سمای کرمان در اختیار سیل‌زدگان جازموریان قرار گرفت

منبع: آنا

کلیدواژه: سیل زدگان سمای کرمان جازموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج توسط شهرداری تهران که قرار بود در طرح توسعه سنگلج در اختیار این تماشاخانه تئاتری قرار گیرد، تاکید کرد: با شهردار محترم تهران صحبت کردم. بنا بر این است که مشکلی برای مجموعه سنگلج پیش نیاید. ما به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستم.

وی یادآور شد: نامه‌ای خدمت شهردار تهران ارسال کردم و با ایشان مذاکره حضوری نیز داشتم که حاضر هستیم تهاتر کنیم و آن زمین در اختیار مجموعه تئاتر سنگلج قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تماشاخانه سنگلج از قدیمی‌ترین مراکز نمایشی تهران است و هنرمندان و اصحاب هنر به این مجموعه و طرح توسعه آن بسیار علاقه‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • یک آموزگار هدایای دریافتی روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید