Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@06:16:19 GMT

آخرین تصمیم درباره اجرای طرح ترافیک در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۱۹۲

آخرین تصمیم درباره اجرای طرح ترافیک در تهران

رویداد۲۴یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک از فردا ۲۳ فروردین اظهار داشت: مطابق اعلام قبلی طرح ترافیک اجرایی می‌شود و هنوز هیچ تصمیم مبنی بر لغو آن گرفته نشده است.

وی افزود: طرح ترافیک از فردا ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ اجرایی می‌شود و یک فرصت دو ساعته از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای شهروندان در نظر گرفته شده و در این فرصت افراد می‌توانند از شهر خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتربخوانید: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در حمل و نقل عمومی از فردا چگونه اجرا می‌شود؟


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به این که اجرای طرح برای روز آینده هوشمند در نظر گرفته شده و از سفر‌های غیر ضروری در سطح پایتخت و در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا می‌کاهد، گفت: اجرای طرح بر اساس ساعات اعلام شده برای روز آینده مانع از ایجاد مشکل در رفت و آمد کارمندان شده و از طرفی سبب می‌شود که سفر‌های ضروری و گردشی را شاهد نباشیم.

حجت گفت: در صورتی که طرح ترافیک برای روز آینده لغو شود باید ستاد کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند و ما تابع این ستاد هستیم، ولی بر اساس آنچه که توسط شورای ترافیک تهران اتخاذ شده، طرح ترافیک فردا اجرایی می‌شود.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طرح ترافیک اجرای طرح ترافیک قرنطینه ویروس کرونا طرح ترافیک اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل

به گزارش همشهری آنلاین فرشید سمیعی که چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیئت مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و باید دید چهره‌هایی، چون احمد شهریاری وارد این هیئت مدیره می‌شوند و در کنار نمایندگان هلدینگ خلیج فارس قرار می‌گیرند یا نه؟

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد و حالا با جواد نکونام به ملاقات پیشکسوتان استقلال می‌رود، اما باید پذیرفت همان‌طور که علی خطیر در استقلال ماندنی نشد و از مدت‌ها قبل معلوم بود که بالاخره می‌رود، فرشید سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال آن هم به عنوان مدیرعامل ماندگار نخواهد بود. مطمئنا سمیعی سرپرست شده که بعد از سالها جدایی او هم در پایان فصل کلید بخورد و با تغییرات در هیات مدیره او برای همیشه از استقلال برود.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به علی خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. در یک نگاه کلی نکونام ماندنی شد، چون تیمش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد و خطیر رفت، چون با اعضای هیات مدیره درست یا غلط به اختلاف خورد، اما مهمتر از آینده همه این افراد آینده استقلال است که فصل آینده باید بعد از چند سال به آسیا برود و جبران سال‌های غیبت خود را هم بکند.

در کوتاه مدت همه نگاه‌ها به قهرمانی لیگ برتر است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

کد خبر 849229 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود