Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:25:15 GMT

سرهنگ رستمی در درگیری وحشتناک ممسنی کشته شد + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۲۲۴

سرهنگ رستمی در درگیری وحشتناک ممسنی کشته شد + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: فرماندار شهرستان ممسنی،گفت: سرهنگ امیدعلی رستمی,فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس که در خارج از زمان کاری خود به این منطقه آمده بوده در درگیری طایفه‌ای کشته شد.

حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش رکنا، داوود ایوبی گفت: ظهر روز گذشته (بیست و یکم فروردین ۹۹) اختلاف بین دو طایفه‌ در منطقه عشایری بر سر چراگاه دام و مرتع در روستای برم سیاه ماهور از توابع شهرستان ممسنی به نزاع و درگیری منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳ مرتع‌دار این منطقه دچار اختلافاتی شدند که به درگیری منجر شد و عده‌ای از اطرافیان نیز وارد این دعوا شدندکه یکی از طرف‌های درگیری با اسلحه شکاری به سمت دو نفر با دو گلوله ساچمه‌ای شلیک کرد.

فرماندار شهرستان ممسنی اضافه کرد:سرهنگ امیدعلی رستمی,فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس که در خارج از زمان کاری خود به منطقه درگیری آمده بوده در این ماجرا کشته شد.

ایوبی اظهار داشت: برادر سرهنگ رستمی که ساکن این منطقه است پیش‌تر با یکی از اهالی بر سر مرتع درگیری داشت که سرهنگ رستمی با هدف حل و فصل و رفع مشکل وارد ماجرا شد اما طرف مقابل دست به اسلحه برد و با اسلحه شکاری به سمت سینه و قلب سرهنگ و بعد به سوی سر برادر وی شلیک کرد.

فرماندار ممسنی افزود: سرهنگ رستمی در محل درگیری فوت کرد و برادر وی به بیمارستان منتقل شد که اکنون به دلیل خون ریزی مغزی در اثر برخورد ساچمه به سرش وضعیت خوبی ندارد و برای طی مراحل درمان به مرکز درمانی در کازرون منتقل شده است.

ایوبی با بیان اینکه قاتل هنوز متواری است،گفت: روز گذشته بعد از کشته شدن سرهنگ رستمی ناآرامی‌هایی در روستای برم سیاه ماهور شکل گرفت و تعدادی ماشین و خودرو از طرفین دعوا به آتش کشیده شد اما در حال حاضر امنیت در منطقه کاملا برقرار است.

وی بیان کرد: فرمانده انتظامی فارس به همراه تعدادی از مقامات ارشد نیروی انتظامی این استان به این منطقه سفر کرده اند و بسیج همگانی برای دستگیری قاتل شکل گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹ گفت: در پی اختلاف بین ۲ طایفه بر سر چراگاه دام در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی، یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: در بررسی این موضوع مشخص شد که درگیری بر سر مرتع و چراگاه دام بین ۲ طایفه صورت گرفته و یکی از نزاع‌کنندگان با مشخصات معلوم اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری سوزنی کرد که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان قلب قاتل سفر حادثه اخبار حوادث کشته عکس فیلم درگیری وحشتناک کرونا فیلم عکس ویروس کرونا کرونا ویروس دختر حوادث تهران اخبار تهران کرونا در جهان ویروس شهرستان ممسنی سرهنگ رستمی کشته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه