Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:35:02 GMT

اجرای طرح احسان مهدوی در استان چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۳۴۸

اجرای طرح احسان مهدوی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه اسکندری ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یک کیلو گوشت، یک عدد مرغ متوسط، یک کیسه برنج، ماکارونی، روغن، سویا، رب گوجه و … در قالب ۱۱۴ بسته بین ۱۱۴ خانواده توزیع شد.

اسکندری افزود: این خانواده به صورت رصد شناختی شناسایی شدند نه به‌صورت رصد تشکیلاتی، با این توضیح که ملاک تحت پوشش کمیته امداد و یا اداره بهزیستی بودن نیست، بلکه شناختی که افراد نسبت به مردم‌دارند باعث شده تا خانواده‌ها شناسایی بشوند و ممکن است در بین آن‌ها افراد تحت پوشش هم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بسته‌ها به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و باهدف کمک به خانواده‌هایی که در موضوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده‌اند، رصد مشکلات مردم، همدلی و مرتفع کردن برخی مشکلات مردم، تهیه و توزیع می‌شوند.

مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این بسته‌ها توسط نیروهای مردمی توزیع می‌شود و عامه مردم بدانند مسجد فقط جای خواندن نماز و دعا و مناجات نیست، بلکه محلی است برای تمامی فعالیت‌های دینی و مذهبی و فرهنگی و سنگری است که در هر برهه‌ای باید حفظ و تقویت شود، به دنبال این هستیم که خود مردم پای‌کار بیایند و مشکلات محله و اجتماع خود را رصد کنند و در مسیر حل این مشکلات باهم همدردی، همدلی و همکاری کنند.

اسکندری بابیان اینکه ما پلی هستیم بین مردم، با مردم، گفت: در حال حاضر یک سیستم اعتماد ملی با محوریت روحانیت به وجود آمده و این طرح طرحی است که از مردم به‌واسطه روحانیون و مسجد به مردم کمک‌رسانی و همدلی می‌شود و به حول و قوه الهی طرح کمک‌رسانی و همدلی در مناسبت‌ها و اعیاد دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: این کمک‌ها توسط قرارگاه فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان جمع‌آوری‌شده و در اختیار مساجد قرار داده‌شده است و هیچ نهاد، دستگاه یا اداره‌ای دران نقشی ندارد.

کد خبر 4897034

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیمه شعبان گرگان بارش باران بیرجند شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری