Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@18:13:36 GMT

لحظات دردناک فوتبال با چاشنی اشک (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۴۱۹

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدئو: 5.88M | زمان ویدئو: 00:00:43 دانلود فایل ویدئویی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیونل مسی کریس رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد صدرنشینان و قعرنشینان با چاشنی مرگ و زندگی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال، امروز چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد.

مربع صعود به لیگ برتر

در حال حاضر ۴ تیم خیبر خرم آباد (۶۴ امتیاز)، چادرملو اردکان (۶۰)، فجر سپاسی (۵۸) و نفت مسجد سلیمان (۵۵) گزینه‌هایی هستند که شانس صعود به لیگ برتر را در اختیار دارند و در شرایطی که ۵ هفته به پایان این بازی‌ها باقی مانده است لغزش هرکدام از تیم‌ها می‌تواند هزینه سنگینی برایش به دنبال داشته باشد.

۵ ضلعی سقوط

در انتهای جدول لیگ دسته اول، خوشه طلایی (۱۶)، شاهین بندر عامری (۲۳)، داماش گیلان (۲۳)، دریا بابل (۲۳)، شهرداری آستارا (۲۴) تیم‌هایی هستند که با خطر سقوط به لیگ دسته دوم دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدوارند در هفته‌های پایانی بتوانند امتیازات لازم را برای بقا در لیگ دسته اول کسب کنند.

خیبری‌ها که هفته‌ها است صدر جدول را از چادرملو ربوده‌اند باید به مصاف شهرداری آستارا بروند. شهرداری آستارا یکی از تیم‌هایی است که همچنان خطر سقوط را حس می‌کند و در این دیدار خارج از خانه محکوم به کسب امتیاز هستند. در غیر این صورت ممکن است جایگاهشان از رده سیزدهم پایین بر برود و منطقه سقوط نزدیک و نزدیک تر شوند. خیبر هم امیدوار است بتواند در دیدار خانگی برابر این تیم پایین جدولی، همچنان اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های رقیب خود حفظ کند.

در دیگر دیدار امروز چادر ملو به مصاف خوشه طلایی خواهد رفت. چادرملو اردکان در ۶ دیدار اخیر خود ۲ برد، ۳ تساوی و یک شکست کسب کرده است و سایه فجر سپاسی را دنبال خود حس می‌کند. خوشه طلایی در این فصل عملکرد ضعیفی داشت با ۱۶ امتیاز جدی ترین گزینه سقوط به لیگ دسته دوم است و به نظر نمی‌رسد تیم چادرملو در این دیدار خانگی کار چندان سختی برابر تیم کم رمق خوشه طلایی داشته باشد.

فجر سپاسی هم که یکی دیگر از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است و با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در رده سوم قرار دارد باید با شهر راز شیراز دیدار کند.

نفت مسجد سلیمان هم باید از داماش گیلان پذیرایی کند. نفت نمی‌خواهد گوی رقابت را به ۳ تیم مدعی واگذار کند و در سوی دیگر هم داماش گیلان در حال حاضر شانزدهم است و در منطقه سقوط قرار دارد.

برنامه دیدارهای هفته سی ام به شرح زیر است:

* آریو اسلامشهر - دریا بابل؛ ساعت ۱۷:۱۵
* مس سونگون - سایپا؛ ساعت ۱۷:۳۰
* مس شهر بابک - مس کرمان؛ ساعت ۱۷:۳۰
* چادرملو اردکان - خوشه طلایی؛ ساعت ۱۸:۰۰
* شهر راز شیراز - فجر سپاسی؛ ساعت ۱۸:۰۰
* نفت مسجدسلیمان - داماش گیلان؛ ساعت ۱۸:۳۰
* خیبر خرم آباد - شهرداری آستارا؛ ساعت ۱۸:۳۰
* پارس جنوبی جم - نفت و گاز گچساران؛ ساعت ۱۹:۰۰

کد خبر 6100037

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری دردناک از تلاش معلم کوهرنگی برای نجات دختران گرفتار در سیل
  • لحظات برتر خولیان آلوارز با پیراهن منچسترسیتی / فیلم
  • لباس آناتومی با چاشنی فانتزی (عکس)
  • (ویدئو) لحظات نفس‌گیر نجات یک زن از لبه طبقه ۵۴ آسمان‌خراش
  • ویدیو/ طرز تهیه ماهی دودی؛ چاشنی غذاهای محلی گیلان
  • نبرد صدرنشینان و قعرنشینان با چاشنی مرگ و زندگی
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان