Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@00:25:21 GMT

رفع کدورت آب آشامیدنی ملک شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۴۲۳

رفع کدورت آب آشامیدنی ملک شهر اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنی طبا مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به شکسته شدن یکی از لوله‌های توزیع آب در ملک شهر گفت: شکستگی این لوله با تلاش ۴ ساعته همکاران در واحد تعمیرات برطرف و تا ظهر امروز آب دوباره در مدار قرار گرفت.

او افزود: زمانی که لوله آب شبکه توزیع دچار شکستگی می‌شود، پس از ترمیم و برقراری دوباره جریان، آب برای مشترکانی که در فاصله نزدیکتری به محل حادثه قرار دارند، حالت کدر پیدا می‌کند که این حالت، بعد از یکی دو ساعت برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شکستگی لوله‌های فرسوده شبکه توزیع آب را در فصول بارانی امری طبیعی دانست و درباره سلامت آب بعد از این حوادث هم گفت: نکته قابل اهمیت، وجود مواد گندزدا در آب است که باعث می‌شود با وجود کدر بودن، آب از هر گونه آلودگی و میکروب خالی و عاری باشد و هیچ مشکلی برای سلامت مشترکان نخواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکستگی لوله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، صابر علیدادی گفت: باتوجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان، همه تیم‌های عملیاتی و تجهیزات آبفا از دیروز در حال آماده باش هستند تا درصورت آب گرفتگی، کار تخلیه را با شدت بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه پمپ‌های مکنده در مدار فعالیت قرار دارند، افزود: همچنین پمپ‌های اس دی، ماشین آلات رفع انسداد، مکنده‌ها و دیزل ژنراتور‌ها نیز فعال هستند.

خسارت ۸ هزار میلیاردی دفع آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب اهواز

علیدادی ادامه داد: ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب برای کمک به دفع آب‌های سطحی در آماده باش کامل هستند، هر چند ورود روان آب‌ها به شبکه فاضلاب موجب خسارت به شبکه می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: در بارندگی‌های قبلی، ۸ هزار میلیارد ریال به شبکه فاضلاب، پمپ‌ها و ماشین آلات ما خسارت وارد شد که تاکنون ردیف بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده است.

علیدادی گفت: همه تلاش خود را برای دفع فاضلاب در اهواز انجام می‌دهیم تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود، همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان